Ilindra schreef:De cappuchino was de enige die echt lekker vond
Nu maar weer gewone sundae's met warme caramelsaus, zonder nootjes
ik vond die cappuchino ook altijd het lekkerst
maar ik vind de nieuwe smaal erg goed te doen
Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Assiej schreef:hmm ik vond toch de oreo het lekkerst, mijn moeder is amerikaans dus ik ben met oreocookies opgegroeid zo maar zeggen
die vond ik namelijk erg lekker, en nu vind ik de crunch gemixt met m&m's nu het lekkerst, maar dat geven ze niet als je door de mcdrive gaat, want dan kunnen ze het niet doorgeven aan de keuken...
miesie"]
[quote="Assiej schreef:hmm ik vond toch de oreo het lekkerst, mijn moeder is amerikaans dus ik ben met oreocookies opgegroeid zo maar zeggen
die vond ik namelijk erg lekker, en nu vind ik de crunch gemixt met m&m's nu het lekkerst, maar dat geven ze niet als je door de mcdrive gaat, want dan kunnen ze het niet doorgeven aan de keuken...
Kusia"]
[quote="miesie"][quote="Assiej schreef:hmm ik vond toch de oreo het lekkerst, mijn moeder is amerikaans dus ik ben met oreocookies opgegroeid zo maar zeggen
miesie schreef:Ze hebben hier bij ons de cappuchino eruit gegooid en daar is Milka aarbei voor in de plaats gekomen!
Ik ben hem nu aan het eten! Maar m&m's blijft de lekkerste!
Ze hadden hem alleen niet goed doorgeroerd aan de onderkant zat nog van dat poeder en droge stukjes chocola!
Wie heeft hem al op? En wat vinden jullie ervan?
Kusia schreef:De gene die bij het eerste raam (met headset) typt alles in de kassa, waardoor de mensen in de keuken en aan het tweede raam zien wat er besteld moet worden en in het zakje gedaan moet worden.
De headset is inderdaad om bestellingen aan te nemen, maar kan ook onderling tussen collega's met headset worden gecommuniceerd.