Ja ik wil dan denk ik gewoon 3-laags met allemaal dingen die bij mij passen, 1 of ander leuk vrolijk printje op een bepaalde laag (tja dat kan he met n foodprinter ) veel dieren geboetseerd, iig mijn paard en mijn 2 katten, misschien nog wat vissen uit mijn aquarium, 2 pumps want ik loop meestal op mega hoge hakken ennehhhh misschien wel een hunk erop geboetseerd
Haha kdenk dat ik er niet téveel werk van moet maken, want moet het weekend ervoor ook al een 12,5 jaar getrouwd stapeltaart maken in bruidstaart stijl, en mn school is dn ook weer begonnen
Word 11 okt 19,, vier het voor het eerst sind de scheiding voor mezelf bij me moeder met de mensen die ik en alleen ik ken... vind dat ook wel een goeie rede voor een eigen taarten en CUPCAKE's vestein...
MamaMiesje
Fotograaf
Geplaatst: 10-07-10 16:39
Alleen jammer dat dát dan weer met een f is en een ij
Ben ik vandaag geweest Oorspronkelijk ging ik voor taartdozen...maar toen bedacht ik dat ik voor een opdracht in augustus ook zwarte marsepein nodig heb én bepaalde lettertappits en cijfertappits Affijn...bijna 30 euro later...
Neela
Geplaatst: 10-07-10 20:22
Jaime_ schreef:
MM, heb jij toevallig deze uitsteker?
Heb er zelf 2 van maar beiden te klein, dus stiekem hoop ik dat jij een slag groter hebt
ik heb wel zo uitsteker en die is ideaal
Neela
Geplaatst: 10-07-10 20:31
hier de foto van de taart hoe die afgemaakt is alleen me pa is de aardbeien vergeten die erop moesten !!!!
Mijn oudste deed dat toen ook zo leuk; hele handjes onder de taart. En wat ging opa/mijn vader toen zingen? "Op je boze bolletje..." en hups daar gingen die taart handjes