Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wel een erg aardig meisje (geen idee hoe oud ze is, maar ziet er niet ouder uit dan ik) volgens mij, dus dat gaat vast wel goedkomen.

Neem wel een appeltje mee voor de terugweg
[al vind ik het toch niet moeilijk vol te houden op zich, gister van 12 uur tot 7 niets gegeten ivm werk & reizen, echt nergens last van
Al is het niet echt gezond
Maarja als je werkt, denk je natuurlijk ergens anders aan dan aan eten.
], thuis een berg druiven en een cup a soup en een plakkie 10+ kaasAnnetje schreef:Mijn planning:
o: maaltijdcracker met zonnatura jam, plakje ontbijtkoek met chocoladepasta
o2/t: maaltijdcracker kersen jam zonnatura
l: twee rijstwafels met stroop, twee boterhammen met kersen jam
t: plakje ontbijtkoek en heel ergeen oliebol
d drie röstierondjes, beetje sla met komkommer en cherry tomaatjes, mexicaanse vega burger en mexicaanse groenten (ja een heel blikje, dus braaf 200gram groenten gehad vandaag)

Ik reed weer op het grootste en langste paard dat er bestaat en vandaag was hij stugger dan stug. Bleef maar hangen op mijn handen en als ik dan ophouding gaf en been erbij, vloog hij of in galop (en dan teugels uit handen trekken) of hij liep wel 2 seconden lekker ontspannen en liep daarna onder me uit. 
Heeft gewoon zoooo'n lekkere gangen. En gewoon een heerlijk zadel.
Sizzy schreef:Tailleomvang 85 is behoorlijk aan de maat, dus ik denk dat je buikomvang oid bedoeld
*meet* 78
Toch nog afgevallen
Sizzy schreef:Beetje vreemde dag, heb helemaal geen honger![]()
O: twee boterhammen, krabsalade en pindakaas
T: -
L: kopje groentensoep
T: 180 gram witte bonen in tomatensaus
D: aardappeltjes, salade en biefstuk
Vanmorgen springles gehad

Lekker door het bos ofzo.
Zit met mensen die WEL op Lowlands zijn te bellen, hahaha lachen dit

Wel lekker sla op, en hoofdgerecht gewoon patat met wat vlees. MAAR ze hadden een toetjesbuffet.
Owow zoo lekker. Stukken taart, tompoucen, ijs, puddings, echt alles. Heb dus best wat op. 

Wel ga ik vrij regelmatig op de hometrainer, en wil ik komend schooljaar weer 1 of liever 2 keer in de week gaan zwemmen. Deed ik eerst ook maar door extreme drukte kwam het er even niet van.