Snoep gezond, eet B&J - Bokkers op dieet deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mocca

Re: Snoep gezond, eet B&J - Bokkers op dieet deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 21:28

Ik zal morgen niet posten, we gaan een dag weg met de familie. En dat is uiteraard funest voor een dieet. 's ochtends koffie met gebak, 's middags uitgebreide lunch en 's avonds uit eten (lopend buffet...). Denk dat ik het gebak maar oversla en de broodjes bij de lunch beperk...en dan zondag balansen. Haha!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 21:58

Mijn planning/dagje:
o: twee crackers met slankie, actimel, glas limonade
l: drie rijstwafels met stroop
t1: nepcornetto Bloos
t2: bakje rauwkost
d: rijst met rode chicken tonightsaus geloof ik en rauwkost
t: bakje yoghurt van mondelice
t2: halve appel

Zo kom ik mooi boven de 1200 kcal uit, dus dat is weer bijna mijn normale hoeveelheid qua eten Lachen
Morgenochtend ga ik kijken hoe onze nieuwe instructrice, Loes, onze les lesgeeft. Ben echt benieuwd! De beginners kon ze goed lesgeven en ze heeft Orun gedaan, maar wij hebben de ervaring dat dat niet zo heel erg veel hoeft te betekenen. Schijnheilig Wel een erg aardig meisje (geen idee hoe oud ze is, maar ziet er niet ouder uit dan ik) volgens mij, dus dat gaat vast wel goedkomen.
Voor morgen ook alvast een planning bedacht zodat ik weer aan de juiste hoeveelheid kcal kom. Ook ga ik naar de manege fietsen, daar uurtje zitten en dan weer terug fietsen. Savonds bioscoop. Dus misschien verbrand ik dan ook weer biiiijjjnnaa zoveel als anders *LOL*

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 23:21

We zijn vanavond uit eten geweest, naar Yankee Doodle. IK heb vrij veel rauwkost en greoenten gegeten, en heb me erg ingehouden wb vlees.
Bovendien heb ik vanavond toen we de kids op bed hadden buiten een 20 minuten step gedaan (hoe heet dat?), je weet wel op zo'n trapje op en af stappen.
Wat voor oefeningen kun je daarmee doen? Ik heb nu de radio erbij aangehad en een beetje op de maat van demuziek op en afgestapt (omhoog en omlaag).
Tussendoor een paar keer wat touwtje gesprongen, kortom: me flink in het zweet gewerkt. Ik vermoed dat ik zo'n beetje kiet heb gespeeld met eten en verbranden.

Morgen ga ik een trimloop van 6km meedoen (onder voorbehoud van een beetje schier weer). Hoop het in ca 45min te lopen.

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 07:10

Zit nu aan een stevig ontbijt, kan hierna tot een uur of drie niets meer eten [werk] Lips are sealed
Dusss

O: 3 volkoren boterhammen -> 2 halvajam, 1 20+ smeerkaas, knäckebrötje met halvarine en een plak 10+ kaas, druiven, thee

Verder zien we t wel weer

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 07:16

Woow tot 3 uur? Heb je ook geen koffiepauze waarin je snel een sultana of broodje naar binnen kunt werken?

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 07:47

Nee, niet tijdens het werk..maar ik zit me net te bedenken dat er ook nog wel veel reistijd bij zit Haha! Neem wel een appeltje mee voor de terugweg Vork [al vind ik het toch niet moeilijk vol te houden op zich, gister van 12 uur tot 7 niets gegeten ivm werk & reizen, echt nergens last van Nors opkijken Al is het niet echt gezond

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 08:22

Ik zou dat echt niet volhouden denk ik Tong uitsteken Maarja als je werkt, denk je natuurlijk ergens anders aan dan aan eten.

Mijn planning:
o: maaltijdcracker met zonnatura jam, plakje ontbijtkoek met chocoladepasta
o2/t: maaltijdcracker kersen jam zonnatura
l: vier rijstwafels met appelstroop
t: plakje ontbijtkoek ofzo denk ik
d ?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 15:50

Beetje vreemde dag, heb helemaal geen honger Scheve mond

O: twee boterhammen, krabsalade en pindakaas
T: -
L: kopje groentensoep
D: ?

Vanmorgen springles gehad Lachen

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 16:02

Echt geen honger gehad gewoon :/

O: 3 volkoren boterhammen -> 2 halvajam, 1 20+ smeerkaas, knäckebrötje met halvarine en een plak 10+ kaas, druiven, thee
T: Cappuccino bij de Hema [JA MET HET KOEKJE ERBIJ Haha!], thuis een berg druiven en een cup a soup en een plakkie 10+ kaas
A: Vegaburger + broccoli [nu echt]

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 17:50

O: bakje halfvolle perzik kwark
L: 3 bruine bolletjes met kaas en 1 met vruchtenhagel
T: appel, banaan, paar yoghurtsnoepjes
A: zilvervliesrijst, spersiebonen en gebraden kip
T: ?

30 min gefietst, met boodschappen gesjouwt, 3 uur geschuurt en geverfd..

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 18:18

Annetje schreef:
Mijn planning:
o: maaltijdcracker met zonnatura jam, plakje ontbijtkoek met chocoladepasta
o2/t: maaltijdcracker kersen jam zonnatura
l: twee rijstwafels met stroop, twee boterhammen met kersen jam
t: plakje ontbijtkoek en heel erg Bloos een oliebol
d drie röstierondjes, beetje sla met komkommer en cherry tomaatjes, mexicaanse vega burger en mexicaanse groenten (ja een heel blikje, dus braaf 200gram groenten gehad vandaag Clown )

Aangepast Lachen
Heb vanmorgen toch gewoon meegereden in de les. Er was nog plaats over en ik voelde me toch wel gewoon goed.
Rijden ging qua gezondheid goed. Rijtechnisch was het zwaar bagger Haha! Ik reed weer op het grootste en langste paard dat er bestaat en vandaag was hij stugger dan stug. Bleef maar hangen op mijn handen en als ik dan ophouding gaf en been erbij, vloog hij of in galop (en dan teugels uit handen trekken) of hij liep wel 2 seconden lekker ontspannen en liep daarna onder me uit. Scheve mond
Maarja... blijft een lekker paard om op te zitten Lachen Heeft gewoon zoooo'n lekkere gangen. En gewoon een heerlijk zadel.

Rest van de middag nog een rondje camping gelopen met een campingklantje (is een rondje op een pony, duurt ongeveer 10 min. ietsjes langer) en gewinkeld/boodschappen gedaan.

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 18:52

Aah paardrijden ik mis t echt als ik dat zo lees [lees bewust ook even geen paardgerelateerde forumonderdelen meer]...maar nog een weekje en dan kan ik weer even rondcrossen op de poonie Cool Cool

Ik ging mezelf net meten...ik ben een beetje in de war want ik weet bijna zeker dat de laatste keer [2 maanden terug] mijn tailleomvang 85 was ofzo, nu is het 74? Ik ben wel afgevallen sindsdien maar 10 cm is toch best veel? Ik ga 't ff terugzoeken, ik hoop dat het in het topic staat

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 18:53

Tailleomvang 85 is behoorlijk aan de maat, dus ik denk dat je buikomvang oid bedoeld Knipoog

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 19:05

Sizzy schreef:
Tailleomvang 85 is behoorlijk aan de maat, dus ik denk dat je buikomvang oid bedoeld Knipoog

Ohja dat kan ook nog Haha! *meet* 78 Cool Cool Toch nog afgevallen Pling

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 19:36

Sizzy schreef:
Beetje vreemde dag, heb helemaal geen honger Scheve mond

O: twee boterhammen, krabsalade en pindakaas
L: kopje groentensoep
T: 180 gram witte bonen in tomatensaus
D: aardappeltjes, salade en biefstuk

Vanmorgen springles gehad Lachen

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 20:15

Allereerst bedankt voor de felicitaties!

Het was best heel gezellig gisteravond!

Vanochtend op fiets naar Assen geweest, kids in de fietskar, al met al een uur gefietst.
Daarna gegeten en een poosje in de tuin gewerkt. daarna klaargemaakt voor de 6km trimloop. Ik heb hem uitgelopen in 43 minuten! Een aantal minuten langzamer als diegene voor mij (ik was laatste), maar ik vind het goed van mezelf dat ik meegelopen heb (ik had gedacht aan 3 kwartier en ben daar binnen gebleven!). Het was bloedje heet en een groot deel van de route was uit de wind en in de brandende zon. heb een heel stuk gewoon lopend afgelegd want ik had het niet meer.
Volgende keer beter (oktober de 4 mijl van groningen).

Daarna naar huis en nogmaals lopend het dorp in, nu met de kids in de bolderkar, op het terrein van start en finish was ook een springkussen dus de kids hebben zich daar heerlijk uitgeleefd.

Verder qua eten:
o: 2 broodjes met zoet en optimel
t: koek
l: 3.5 broodje met zoet en 1/2 roggebrood met stroop
t: peer
d: nasi met 2 gebakken eitjes
koudemelk pudding na
t: 1 appel

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 20:23

Pfffff 6 km rennen Gaaaap
Het dorp waar ik op de trein stap is 6km vanaf hier, daar ga ik met de fiets altijd heen als ik school heb. Ik moet er niet aan denken dat ik dát allemaal lopend/rennend af moet leggen zeg! Bloos!
Echt super knap van je! Daar ben je terecht trots op! OK dan!

Ik moet maar eens goede schoenen kopen, kan ik ook wat actiever gaan doen, want op zich lijkt me dat hardlopen of gewoon wandelen best wel leuk Ja Lekker door het bos ofzo.

Ik ga nu naar de bios toe. Superrrrmaaaaaaan! *doet arm omhoog en denkt dat ze vliegt*

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 21:07

Zes km omg, ik zou het niet overleven! Haha!

Hmm ehh ik moet iets opbiechten, heb de chocolade die eeeeeeigenlijk voor woensdag was net opgegeten, en niet een stukje maar de hele honderd gram Schijnheilig
MAAR het was wel die superpure van 70% dus dat schijnt wel wat minder erg te zijn en ik heb er oprecht van genoten Vork
Heb nu trouwens Iggy Pop aan de telefoon Haha! Haha! Zit met mensen die WEL op Lowlands zijn te bellen, hahaha lachen dit Cool

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 22:05

Oh en een muffin en paar volkorenkoekjes Clown Tong uitsteken

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 22:18

Mijn dagje was schandalig. Bloos
Nouja, dag opzich ging wel, maar het avondeten, tja, je moet mij niet op een buffet loslaten he. Haha! Wel lekker sla op, en hoofdgerecht gewoon patat met wat vlees. MAAR ze hadden een toetjesbuffet. Bloos Owow zoo lekker. Stukken taart, tompoucen, ijs, puddings, echt alles. Heb dus best wat op. Haha!
Morgen wordt balansen jongens.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 22:22

Haha Mocca, ik doe met je mee, GIGANTISCH BALANSEN Haha!
Ik ga morgen gewoon ontbijten met een smoothie van vers fruit en eet verder wel yoghurt en nog meer fruit.

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 22:33

Wij gaan morgen juist naar Emmen dierentuin. En oh wat erg: er is Full Color festival, gezellig met een braderie en verschillende bandjes. Dat wordt in de dierentuin een broodje knakworst, en in het centrum zelf een broodje bij Bakkerij Bart of een andere bakker! Morgenavond staat patat op het programma, maar ik heb al wel gezegd dat ik maar 1 snack bij neem ipv de 3 of zelfs 4 die we er normaal bij nemen!

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 23:29

Hallo lijnende mensen Doei!
Ik zou mij graag bij dit topic willen voegen, aangezien ik ook wel wat steun kan gebruiken Lachen
Bij mij zijn al vele lijnpogingen voordat er resultaat was, gestrand...
Dus mag ik erbij?
Ik zal even melden hoe de status op dit moment is, 1 van de weinige momenten dat ik eerlijk ga zijn over mijn gewicht Schijnheilig
18 jaar-1.70 m.-72 kg.
Graag zou ik uiteindelijk naar de 65 kg willen gaan Lachen

Ik probeer meer te gewegen, maar dit gaat erg moeilijk aangezien ik veel last heb van mn gewrichten, vooral mn enkels en knien. In combinatie met vreetbuien is dit niet zo handig Knipoog Wel ga ik vrij regelmatig op de hometrainer, en wil ik komend schooljaar weer 1 of liever 2 keer in de week gaan zwemmen. Deed ik eerst ook maar door extreme drukte kwam het er even niet van.

Ik zal even wat bij gaan lezen in dit topic Lachen

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 23:56

Nou, ik ben zwaarder dan jou met dezelfde lengte, dus het kan altijd nog erger Tong uitsteken

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 09:24

Welkom! Ja
Ongeveer hetzelfde qua gewicht, lengte en leeftijd als ik toen ik begon, dus dat komt wel goed met jou. Knipoog

Planning balansdag;
O: magere joghurt met wat cruesli
L: 1 volkoren boterham (rookvlees), volkoren beschuitje (halvajam)
T: kiwi
A: sla, bruine boterham en stukje gegrilde marlijn (zeer magere en lekkere vis)
T: appel

En ga zometeen naar stal, even lekker fietsen dus en dan rijden. Rest van de dag weet ik nog niet. Lachen