Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paula schreef:Ik snap echt niet hoe je maar aan de 1000 kcal per dag kunt komen... Als ik normaal eet (en mij al inhoud met hoeveelheden) zit ik al minimaal aan de 1800 kcal, zonder tussendoortjes. Ik eet gewoon enorme porties voor wat ik hier lees volgens mij. Meeste kcal krijg ik binnen door het brood.
amanda2 schreef:Ik heb wel eens gelezen dat je volgens het Voedingsbureau 6 boterhammenen ik weet niet hoeveel aardappelen per dag zou "moeten" eten.
Is er hier iemand die dat weg krijgt?
WildWings schreef:Als je het topic doorleest is er geloof ik allang uitgelegd waarom je als je zo weinig eet niet veel zult afvallen maar zelfs kan aankomen. (Of was dat in een ander topic?) Daarbij is het gewoon ongezond en krijg je lang niet al je voedingsstoffen binnen..
Lisann__ schreef:WildWings schreef:Als je het topic doorleest is er geloof ik allang uitgelegd waarom je als je zo weinig eet niet veel zult afvallen maar zelfs kan aankomen. (Of was dat in een ander topic?) Daarbij is het gewoon ongezond en krijg je lang niet al je voedingsstoffen binnen..
Ik heb het hele topic gelezen.
Yonker schreef:Nou sorry hoor maar je bent echt wel slank... Heb ff je hyves gecheckt.
En let op hoor dat je niet veel te weinig gaat eten..
Ben je niet moe aan het eind van de dag?