Grootmoeders bakrecepten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Grootmoeders bakrecepten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 14:51

Wat vinden jullie met name recepten uit "grootmoeders tijd" wat zette of zet jouw oma's op tafel bij de koffie?

Ik bak graag, maar wil weer eens de andere kant op, dingen die je niet zo vaak meer ziet of krijgt gaan bakken en uitproberen enzo Lachen Oublies heb ik al eens gedaan, maar zoek nog meer van die "oude" baksels. Mijn oma's komen niet verder dan de standaard taarten, gemarmerde tulbands en oliebollen... En ik wil weer eens wát anders

Moet toch ergens inspiratie vandaan halen Knipoog


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 17:33

Mijn ma heeft nooit op de huishoudschool gezeten...

Het grote Wannee - huishoudschoolboek, is dat de titel? Dan ga ik daar eens naar op zoek Lachen

Kletskoppen zijn idd lekker, kan ik zelf ook wel eens proberen te maken. Dank je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 10:18

Hartstikke bedankt, dat zoekt wat makkelijker Ik denk dat het boek me wel bekend voorkomt in de zin, van wel eens gezien te hebben Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 19:00

Wil je het niet hier neerzetten? Hebben meer mensen er wellicht wat aan Lachen Het klinkt wel nogal machtig gezien de ingrediënten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-04 21:17

Bedankt dat je het wil overtypen, ben benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 19:42

Dat zijn Oublies! Dat heb ik al eens geprutst, is een behoorlijk rotwerk, en daar moet je een speciaal ijzer voor hebben, namelijk zo'n ouderwetse, want met zo'n nieuwe worden ze veel te dik, en kan je ze toch niet oprollen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 21:46

Het beslag is idd wat anders, maar het principe is verder wel bijna geheel hetzelfde Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 37 bezoekers

cron