Recepten topic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Recepten topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 10:24

hallo!

ik heb altijd als ik alleen thuis ben heel veel zin aan eten, en dan vooral lekker eten Knipoog logisch

Nou was mijn vraag: weten jullie nog lekkere recepten voor middag, avond, ochtend eten en toetjes, of gewoon lekkere tussendoortjes??

en het mag ook gewoon iets zijn wat je zo in de winkel kan kopen, gewoon alles wat jullie lekker vinden zet het hier neer, en als het kan met plaatje zodat wel het direct kunnen zien.

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!


iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 10:28

nou zou ik dan maar beginnen?

middageten:

wentelteefjes

nodig:
melk
eieren
brood
boter
koekepan

je doet 3 eieren in een bak,
doet er een scheutje melk bij,
dipt het brood er helemaal in zodat het hele brood onder dit mengsel zit( het brood mag er niet te lang in liggen want dan word het brood doorweekt en si het niet lekker meer! alleen even de boven en onderkat onder het spul en er weer uit zodat wel overal van dat spul zit maar niet doorweekt!)

doet boter in de pan en laat de pan heet worden
goot het besmeurde brood er in en bakt het aan bijde kanten opzodat het lekker goudbruin is.

op een bordje
suiker er over heen en opeten Haha!
is echt heerlijk

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!


iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 10:40

ik heb een mod, gewaarschuwd om te vragen of ze het topic wil verplaatsen, sorry ik had niet op het voedertijd topic gelet

wie het laatst lacht......snapt de grap niet Haha!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot en 57 bezoekers