Wat eten met dit vieze warme weer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sanne222

Berichten: 691
Geregistreerd: 03-11-02

Wat eten met dit vieze warme weer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 19:36

Ik hou absoluut niet van temperaturen boven de 20 graden, ben dus al 2 dagen aan het balen van het weer. Boos!
Maar wat kan je nu eten met dit weer? Heb echt geen zin om een warme maaltijd te koken (of te eten) en iedere dag broodjes als avondeten lijkt me ook niet gezond. Enige alternatief wat in me opkomt is aardappelsalade Pling
Iemand ideeën??

(ik heb alleen maar zin in fruit en ijsjes... Bloos )


sanne222

Berichten: 691
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 19:52

Sla is inderdaad een goed idee! Maar wat kan je er allemaal indoen om er een volledige maaltijd van te maken?

sanne222

Berichten: 691
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 20:37

Toch maar een BBQ aanschaffen denk ik! Maar ja om nou voor je eentje zo'n ding helemaal op te stoken? (woon sinds kort weer alleen Verdrietig ) , plus dat zo'n BBQ natuurlijk veel warmte afgeeft en daar zit ik niet op te wachten! Cool
Denk dat ik morgen een zak sla haal en daar vanalles in ga gooien!

Heb ook wel eens gehoord van een koude pastaschotel, iemand enig idee wat dat is en hoe te maken Verward

sanne222

Berichten: 691
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 12:21

Wow wat een ideeën allemaal zeg!
Ik ga zo naar de supermarkt en denk dat het vanavond couscous salade wordt! Nog nooit gegeten of gemaakt dus dat wordt leuk! En als ik het vanmiddag al maak is het vanavond lekker koud! OK dan!
En dan als toetje een ijsje natuurlijk!

(heb voor mijn hond ook al ijsjes gemaakt van blikvoer , vind ie geweldig, ligt namelijk met dit weer ook de hele dag voor pampus op het balkon )

Maar alle verdere ideeën zijn welkom hoor!

(ik wist niet dat paardenlui zo goed waren in de keuken Tong uitsteken )

sanne222

Berichten: 691
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 17:26

Jellie schreef:
:)* Hoe heb je dat gedaan?


Een kong vullen met blikvoer en dan een paar uur in de vriezer! Vind ie geweldig! Haha!
Je kunt er ook leverworst of boillion (hoe schrijf je dat??) in doen en dan laten bevriezen.

Ik heb vanmiddag Batjes couscous salade gemaakt en die ga ik over een paar uurtjes opeten! Ben benieuwd *LOL*

Is het trouwens bij jullie vandaag niet warm dan? Hier is het weer 30 graden en bij mij in m'n flat nog een paar graadjes warmer

sanne222

Berichten: 691
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 16:20

Hmmm had denk ik toch iets verkeerd gedaan, was een beetje droog. Verward Maar verder wel lekker hoor! OK dan! Vanavond weer want ik had natuurlijk weer teveel gemaakt! Clown


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 84 bezoekers