Wie kent Durian cake

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Wie kent Durian cake

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 17:52

Ik ben vandaag avontuurlijk wezen shoppen in de Orient store bij mij op de hoek van de straat. Echt een super leuke winkel waar zelfs de chinese restaurants uit Duitsland hun ingredienten vandaan halen.

In de diepvries had ik al vaker durian zien liggen. Dat is een exotisch fruit dat alleen diepgevroren geimporteerd wordt. Omdat zo'n stuk fruit knetterduur is, heb ik het nog niet geprobeert. Maar nu zag ik in een ander schap een rolletje Durian Cake liggen. Het is een klef goedje gemaakt van durian pulp. Maar natuurlijkaltijd leuk om eens kennis te maken met de smaak.

Toen ik de verpakking opende schrok ik van de geur. Over die tropische geur die een beetje doet denken aan mango en passievrucht ligt een deken van een soort van zwavelachtige lucht. Niet lekker Het spul is houdbaar tot 2006 dus het zal wel goed zijn. Maar nu vroeg ik me af of die pulp misschien gebruikt wrodt voor het maken van limonades oid. Het zal vast niet zo zijn dat daar stukjes vanaf gegeten moeten worden dacht ik. Wie kent het??


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 18:14

Het ligt al in de vuilnisbak Lachen
Ik kon me niet over die geur heenzetten en nu ga jij me nog eens vertellen dat het lijkt op rottend vlees ieieieieh Misselijk

maar als je interesse hebt kan ik wel wat voor je halen bji de supermarkt hierop de hoek hoor. Gezellig voor bij de bbq Schijnheilig

Haha! Haha! Haha! Haha!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Freekfuchs en 18 bezoekers