pompoenensoep

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

pompoenensoep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-04 18:49

Wie heeft hier een lekker recept voor pompoenensoep??

Is het eigelijk wel te eten? Schijnheilig



Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-04 11:38

Tnx, vanmiddag ga ik naar de biowinkel (ja voor het goeie doel he Knipoog )...
Maar ik ga ervan uit dat je die kippenboullion zo kan vervangen voor tuinkruidenbouillon? Want ik eet geen vlees nl. Tong uitsteken
Ik schrijf wel een verslagje vanavond of vanmiddag of die lekker was. Tong uitsteken

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-04 11:08

Jaaa ik heb heme gisteravond gemaakt. Haha!
Hij was best wel goed gelukt. Vingers aflikken
Het is alleen geen soepie wat je iedere week eet, dan ben je er snel op uitgekeken.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 10:45

Mijn soepie was helemaal niet dik? Verward Heb een beetje van alle recepten gepakt en zelf gekeken hoeveel enz.
liter water, iets meer dan 600 gram pompoen, pitten en draadjes eruit en gewoon in stukken. Knolselderij (hadden we nog liggen Haha! ) iets van 350 gram ofzo Verward ook in stukken. pompoen en knolselderij in de wok met wat olie. knoflook (3 teentjes snijden) ook in de wok gooien...Boullion in het water (1 blokje per halve liter maar ik heb wat meer gedaan) na een kwartier de pompoen enz in het al kookende water gooien, gember erbij, tijm erbij en een laurierblaadje erbij. Goed laten koken en klaarrrr Haha!
Je kan er tijdens het koken evt wat room doordoen. Als je die pompoenen gaat stampen bind de soep ook meer. Scheve mond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 bezoekers