Molkosan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Molkosan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 17:57

Op aanraden van mijn moeder heb ik een flesje molkosan (melkwei) van A. Vogel gekocht, om mee te spoelen voor geirriteerd tandvlees. Het schijnt ook goed te zijn voor de spijsvertering om dagelijks een glas water met twee el molkosan te drinken (wel vies!!)
Bovendien kan molkosan helpen bij pukkeltjes.

Wie gebruikt ook molkosan, waarvoor, en helpt dit echt?

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 05:59

Het is (sterk verdund) ook zeer geschikt voor vaginale spoelingen
bij bacteriƫle en schimmelinfecties.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 13:16

Ik drnk het ook dagelijks het is voor mij echt een wondermiddel!
Ik heb veel last van vaginale schimmels eghad maar sinds ik hiermee spoel (Als ik klachten heb) gaat het stukken beter sterker nog het is helemaal bijna weg!
En ik heb er zeker 2 jaar hardnekkig kast van gehad, ook is het goed voor de slanke lijn, (een eetlepel op een glas is voldoende) en voor de stoelgang, allemaal mooie bijkomstigheden, ook kan je het als vervanger voor azijn gebruiken!

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 13:19

Ik heb vroeger onder mijn kin erg veel last gehad van eczeem. Mijn vader deed dan wat molkosan op een washandje en depte mijn kin daarmee. Het beet heel erg maar het verhielp bij mij wel de eczeem.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 13:34

Ik moest dit vroeger gebruiken om mee te spoelen en ik heb nog steeds nachtmerries van de smaak. Minstens 10 jaar geleden, maar nog... *ril*

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 10:53

Het klink echt heel vies, maar schijnt overal voor/tegen te helpen. Misschien ook maar eens een fles kopen, ondanks dat ik nog geen last heb van schimmels of eczeem. Wat niet is, kan nog komen.