Een regelrechte ramp............

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Osita

Berichten: 154
Geregistreerd: 12-12-03

Een regelrechte ramp............

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 16:43

Ik ben een regelrechte ramp in de keuken en haal het liefst iedere dag eten, simpelweg omdat ik geen tijd heb om te koken en omdat ik het niet kan.

Wat gebeurt er dan als ik een uurtje tijd heb...pan op het vuur....vuurtje hoog (gaat lekker snel...fout) ...let even niet op...resultaat.. Huilen

karbonade kei hard...
aardappels nog niet klaar...
karbonade koud en hard... Scheve mond
potje groente hoort erbij...maar liever niet..

........................ niet lekker gegeten dus maar weer halen!

Wie kan mij helpen een lekker gerecht op tafel te krijgen wat niet te lang duurt en waarbij het vlees letterlijk niet als een steen op de maag valt Haha!

Voorgerechten maken kan ik als de beste! Normaal potje eten op tafel zetten dus niet. WIE HEEFT ER TIPS! GERECHTEN ETC...

een hopeloos geval....

Dressuurstal J. Szozda - Dissen am T/W Duitsland



Osita

Berichten: 154
Geregistreerd: 12-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-04 10:01

Jeetje............wat een hoop adviezen zeg! Ik ga ze zeker allemaal probereren en natuurlijk laat ik even weten hoe het is geworden....
Het leegpompen van mijn maag of een smile op mijn gezicht.
Gelukkig hebben de meesten niet te veel moeilijke (voor mij onbekende)
ingredienten gebruikt... anders ben ik na een half uur zoeken bij de c1000 alsnog in de patatzaak...


ellepel"]
ik heb een soort droogkook pan. twee pannen op elkaar.onderin water en bovenin aardappels.
je zet de kookwekker( ook handig dan vergeet je niks) en na 25 minuten zijn je aardappels gaar!
ideaal zo'n pan
[/quote]

Je hebt gelijk! Laat de pan lekker het werk doen! Hmmm voor mijn verjaardag binnenkort.


[quote="sinESappel"]
Ovenschotels willen meestal ook wel goed gaan. Bak wat gehakt tot 't gaar is (niet laten verbranden dus Knipoog gooi dat in een ovenschaal, zakje groenten erboven op (Italiaanse groentenmix bijv) dan wat aardappelpuree of plakjes aardappel en een laagje kaas erop en dan ff in de oven *LOL*
[/quote]

Hoe lang moet dat dan??? Die aardappeltjes moeten natuurlijk wel gaar zijn..


quote="Elles"][quote="Osita schreef:
WIE HEEFT ER TIPS!

Jawel.... koop een kookboek. Want als je zo blijft rommelen, komt er nooit wat fatsoenlijks op tafel... Knipoog Boeken zat met lekkere simpele recepten die (als het goed is) iedereen kan maken (bijvoorbeeld boeken voor studenten: lekker makkelijk en snel).
Sterkte... Haha!
[/quote]

Hmmmmmmmmm jij kent mij wel erg goed?? Toevallig eens bij mij gegeten??:)
Ik weet het. Ik had mij voorgenomen zo'n boek te kopen. Het lastige is dat er soms dingen in staan waar ik nog nooit van heb gehoord. Dan moet ik inderdaad even geduld hebben om uit te zoeken wat het allemaal is. Meestal denk ik.............eerst maar even naar de paarden....we zien later wel of er ergens nog wat voeding ligt. Poffertjes en dat soort rommel.

Daarbij draai ik ook wisseldiensten en dat is echt slecht voor je eetpatroon! Vooral omdat ik vooraf vaak naar stal ga en geen tijd meer kan vinden om te koken.

Wokken...een goede pan kopen en kookboeken! Dat zijn mijn goede voornemens! Maar nu eerst...................................................................................................... een afspraak maken met suzan! Lachen

Dressuurstal J. Szozda - Dissen am T/W Duitsland

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 76 bezoekers