Wat moet ik eten vanavond!?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 16:54

Sonja's weekreceptjes dan maar weer? Haha!

Zondag: gebakken aardappeltjes, vis uit de oven en broccoli en sla
Maandag: Lasagne (kant en klaar)
Dinsdag: Nassi met een gebakken eitje
Woensdag: Pizzadag!!!!! Tong uitsteken
Donderdag: Rijst, gyros en spercieboontjes
Vrijdag: Uiensoep met roquefort en stokbrood. Vers fruit toe.

Eet ze!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-04 22:37

Neeeeeeeejjj niet elke week hetzelfde natuurlijk Haha!
Maar ik maak elke week de planning, dan doe ik de boodschappen, en degene die het eerste thuiskomt, weet precies wat 'm te doen staat. Dus nooit meer thuiskomen en manlief op de bank vinden met het rotsmoesje " ik wist niet wat we gingen eten" .... Haha! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 11:58

Hahaha toen gingen we uit eten dus vandaar dat 'ie niet op de planning staat deze keer Haha!

Enne..... Rijssen hoort nu bij Holten he! Niet andersom! Tong uitsteken

Het weekmenu wordt in overleg opgesteld, op vrijdagavond bij de late night borrel Haha! Ik doe op zaterdagochtend de boodschappen maar dan ben ik zo chagarijnig dat ik niks weet te bedenken en dat elke suggestie waardeloos is *LOL*
Overigens krijg ik elke week op de vraag: Wat wil je komende week eten? het antwoord: Nassi Haha! maar dat "mag" maar eens in de drie weken voor max 2 dagen (lekker makkelijk, even opbakken) op het menu. Dit ivm variatie en "tegen"eten.

Wat ik trouwens ook doe: de oude menu's bewaren. Handig voor als je eens totaal geen inspiratie hebt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-04 17:54

Goeiedag zeg, ik wil ook wel een keer aanschuiven als jij geen inspiratie hebt Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chery, CupCakes_ en 5 bezoekers