Visrestaurant, liefst aan strand?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 16:29

Maar waar kan ze wel heen Lovely? Haha! Ik zit de hele tijd mee te spieken in de hoop dat er wat leuke (en betaalbare Schijnheilig ) restaurantjes zijn gemeld... Overigens vond ik het restaurant in Zandvoort aan het strand waar we met kerst hebben gegeten met het werk erg leuk... een hele knusse inrichting, leuke bediening en lekker eten... maar ze zijn niet een specifiek visrestaurant. Ik heb even gespiekt op de menukaart op hun site (op hun site zie je trouwens niet hoe gezellig het restaurant is, echt zonde Haha! ) en ze serveren wel enkele visgerechten, maar ik weet niet of dat iets is waar je naar zoekt...


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:22



vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 17:36

Nee, klopt dus niet... binnen is het echt zo ontzettend knus romantisch... mooie lampjes, open haard met bankjes om even te zitten kletsen, mooie stenen muren met van die 'poortjes' zeg maar... echt mijn sfeertje, ik was erg verbaasd en vind het echt vreemd dat ze daar niet van laten mee proeven op de site... zonde. Je hebt me trouwens 'aangestoken', ben nu ook aan het speuren naar leuke restaurantjes...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: liesje_rosa en 64 bezoekers