restaurant-tips!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

restaurant-tips!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-04 11:15

Ik ben met mijn moeder gek op uit eten gaan. Nu leek het me leuk om een topic op Bokt te openen met goede restaurants. Ik vind het namelijk altijd zo zonde als je uit eten gaat en het valt tegen, zonde van je geld! Scheve mond

Maar goed, om de eerste te noemen: we zouden gisteren eigenlijk snel een hapje gaan eten bij de V&D (waar de roerbakschotels altijd erg lekker en erg betaalbaar zijn ) maar die hadden die dag geen avondschotel dus zo kwamen we bij eetcafé de Peer terecht, in Gorinchem. Nou, daar hebben we voor maar 8,50 een dagschotel gehad die echt super was! OK dan! Kabeljauw dat geserveerd werd met een heerlijke saus en van die grove, gekruide frieten. Als groenten waren er twee peren bij (met kaneel, ook erg goed!) spruitjes en een bolletje hutspot (wel apart Haha! ) En als toetje (want dat vinden we het aller lekkerste onderdeel van het eten Haha! ) gingen we voor de grand dessert van 5 euro en die was ook supergoed! *LOL*

Nou ja voor 30 euro waren we klaar: 2 hoofdgerechten, 2 nagerechten en een wijntje en appelsap. Oh ja en de bediening was ook super! Niets op aan te merken dus Lachen

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 11:20

De Gouden Wok in Hazerswoude
Onbeperkt heerlijk eten voor een vast bedrag.
En kiezen wat je wilt want je schept het zelf op en het wordt gewokt waar je bij staat.
www.degoudenwok.com

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-04 11:25

Oh ja ik heb er ook nog eentje! Er zit een mexicaans restaurant in Valkenburg aan de Geul waar je voor 23,50 aan kunt schuiven bij een enorm lopend buffet. Dan zul je denken: wanneer kom ik nou in Valkenburg? Maar dit etentje is goed te combineren met een bezoekje aan kuuroord Thermae 2000 (www.thermae.nl) waar vooral de sauna's erg lekker zijn!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 11:31

In Arnhem op de Korenmarkt zit ook een Wokrestaurant (de Wok & Mr Moto) wat erg aan te raden is. Voor 17,50 krijg je voorgerecht, soep, hoofdgerecht en nagerecht, drankjes betaal je daarbovenop. Ook onbeperkt eten en het is echt heeeeeeerlijk. *Kan niet wachten tot 26 febr... dan ga ik er weer heen*

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 12:02

In Amersfoort zit de Boeddha, vlakbij de bioscoop (combitripje )
Een chinees/ japans restaurant waar je superlekker kunt eten. Vooral Japans is erg leuk om te doen. En sinds een jaar ofzo kun je er ook wokken.

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 12:03

Hier in Ede zit wel een lekkere griek (op het museumplein)
Je kan het daar zo duur maken als je zelf wil maar je kan er ook lekker en goedkoop eten!
Wij zijn meestal 28 euro kwijt voor twee personen incl drinken

prompter

Berichten: 11051
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 12:06

Sjimmy schreef:
De Gouden Wok in Hazerswoude
Onbeperkt heerlijk eten voor een vast bedrag.
En kiezen wat je wilt want je schept het zelf op en het wordt gewokt waar je bij staat.
www.degoudenwok.com


Grappig, daar zit ik nu tegenover te werken Haha!. Ik ben er alleen nog nooit wezen eten Lachen

Afbeelding
Afbeelding A mind is like a parachute - it works best when it's open Afbeelding

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 12:08

Moet je echt eens doen!
Ik ben er al een keer of 4/5 geweest.
Wel even reserveren (zeker op vrijdag en zaterdag)

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 14:18

In Rotterdam bij het Feijenoord stadion. Malaka. Die hebben buffet.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-04 23:24

essie79 schreef:
In Amersfoort zit de Boeddha, vlakbij de bioscoop (combitripje )
Een chinees/ japans restaurant waar je superlekker kunt eten. Vooral Japans is erg leuk om te doen. En sinds een jaar ofzo kun je er ook wokken.


Klinkt goed! Wat kost het?

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 11:20

Het is niet erg goedkoop. Ik heb geen supergrote eetlust dus ik had een goedkoop menuutje genomen, begint bij 23/24 euro dacht ik.
Supervers en erg lekker.

Edit: ik zit even te zoeken op het internet, lees ik op een soort van beoordelingssite dat je er alleen nog maar chinees kan eten.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 11:52

In Assen is De Gulle Gans een goed restaurant.
In Groningen mag ik graag naar Humphrey's gaan.

Ninaka

Berichten: 1417
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: In de buurt van Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 12:10

Sjimmy schreef:
De Gouden Wok in Hazerswoude
Onbeperkt heerlijk eten voor een vast bedrag.
En kiezen wat je wilt want je schept het zelf op en het wordt gewokt waar je bij staat.
www.degoudenwok.com


Ik ben tot nu toe al een paar keer naar z'n broertje bij de A4 geweest, ook erg goed, maar echt een vreetschuur.
Volgende week ga ik deze in Hazerswoude eens proberen, schijnt gezelliger te zijn, minder massaal. Ben benieuwd, maar zal vast wel weer lekker zijn Vingers aflikken

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 12:45

Ik heb veel arme studenten als vriendinnen dus als we dan met z'n allen wat willen eten gaan we hier in Emmen naar "Rue de la Gare", een leuk eetcafeetje met elke dag een ander dagmenu, ook voor Geld, geld! 8,50. Zeer lekker eten, voorgerecht en hoofdgerecht met van alles en nog wat erbij en vooral hele leuke, vriendelijke bediening! Met Geld, geld! 12,- ben je daar klaar: voorgerecht, hoofdgerecht, wijntje en kop koffie na...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 14:37

Bilderberg hotels/restaurants; verspreid door heel NL.

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 14:59

In scheveningen zit op de boulevard een heel leuk mexicaans restaurantje, waar je echt heerlijk kan eten! Ik vind mexicaans eten hier ook t lekkerste!
Ben alleen vergeten hoe t restaurantje heet. Bloos!

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 21:23

Amsterdam: Hotel Americain

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 23:42

Den Bosch: Pinoccio de Paris (Hollandse pot, Franse keuken en Italiaans, ook pizza).
Oosterhout: De Verbeeldingh.

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 02:00

Barb schreef:
Amsterdam: Hotel Americain
Behalve voor een koppie thee ben ik hier nog nooit geweest. Wat is er zo bijzonder aan?

Ik ben zelf een Wagamama-fan. Goede, verse biologische producten en errug lekker eten. Voor lunch/ontbijt: De bakkerswinkel, die heeft de heerlijkste high-tea en niet zo duur. Voor een lekkere soep: Soup en Zo. Goed (en authentiek) chinees eten: Nam Kee of Nam Tin, beide tenten hebben een andere sfeer, en serveren supergoed en niet duur chinees eten. Probeer Nam Tin een keer op een zondagmiddag, dan heb je ruime keuze uit Dim Sum. Ik kan zo wel uren doorgaan. Ik ben namelijk gek op uit eten gaan.

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 02:04

Jennygirl schreef:
Ik kan zo wel uren doorgaan. Ik ben namelijk gek op uit eten gaan.


Ik hou je niet tegen hoor... Haha!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 02:08

Oke dan: Shiva voor goed indiaas. Long Pura voor romantiek en goed indonesisch eten (niet goedkoop). Baan Pong voor superlekker thais. En dan zit er nog een goeie Indier vlakbij het pullizer hotel, daar voorbij ga je (volgens mij) linksaf de eerste straat in. Het zit dan aan je rechterhand. Voor lekkere pannekoeken gewoon op het leidseplein (op de hoek, vlakbij Citi). Cafe de Jaren heeft lekkere tomatensoep, maar de bediening is waardeloos.

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 13:43

De griek in Zwijndrecht.. Echt absoluut de moeite waard om eens langs te gaan!!

wanted

Berichten: 1533
Geregistreerd: 18-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 13:48

in zwolle zitten de vier jaargetijden (verschillende gerechten) de atlas (ook verschillende gerechten) dubrovnik (grieks) en joe champ (beetje amerikaans) dit is een restaurant en cocktail-bar allemaal erg lekker

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 18:19

Osaka in Amsterdam. Duur maar ontzettend lekker en leuk Japans eten!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 18:36

Dan gooi ik ook nog een Jap in de strijd *LOL* :
De Mandarijn in Waalwijk.
Er zit ook nog een Chinees specialiteitenrestaurant (mooi woord voor galgje) in hetzelfde pand.