Vanavond eten we?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:20

Gokje: vis met gebakken aardappeltjes en een verse groentemix van courgette (mijn favoriet), spruitjes, brocolli, bloemkool en sperzieboontjes.


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 17:31

Als Simon het maakt dan is het ook lekker... Vingers aflikken Gisteren heeft hij gevulde paprika's gemaakt... lekker!!! En zijn lasanga is om te Kwijl , lekker van verse ingredienten... en zijn zelfgemaakte knoflookbrood is ook yummy... evenals zijn gegrilde kip met groente uit de oven... Vingers aflikken en zijn trifle... en Thais eten zoals red curry chicken... *kwijl* Hmmm, geloof dat ik al ideetjes heb voor de rest van de week... morgen maar lekker aan de kip...

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 14:04

Vanavond een vlug patatje op stal... Schijnheilig Niet bijster interessant of lekker, maar ja... ik ga vanuit stal meteen door naar carpetland om vloerbedekking uit te zoeken voor de slaapkamers van mijn eerste eigen huisje... is belangrijker dan een 3 gangen menu Haha!.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 15:56

samantha23"]
[quote="vikki schreef:
Vanavond een vlug patatje op stal... Schijnheilig Niet bijster interessant of lekker, maar ja... ik ga vanuit stal meteen door naar carpetland om vloerbedekking uit te zoeken voor de slaapkamers van mijn eerste eigen huisje... is belangrijker dan een 3 gangen menu Haha!.

Moet je naar ikea gaan, kan je ook lekker eten!
[/quote]

Even off-topic... maar bij mijn voormalig werkgever hebben ze geen vloerbedekking... bij carpetland oid kan je vast weer niet eten... :-D Dus het wordt toch dat patatje speciaal vrees ik...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers