Merk verschillen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Merk verschillen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-03 23:38

En ik altijd maar denken dat het niet uit maakt wat voor een merk chips je koopt, maar sinds vandaag ben ik van gedachten veranderd: lees hier de Elke Paprika chips test Knipoog Tong uitsteken

Ik zit hier nu met mijn zakje paprika chips van het Edah merk, en gisteren had ik een zak paprika van Lays, maar je proeft zeker we de verschillen tuissen deze 2 soorten merken chip:

Zak chips van de Edah: Als je de zak net open maakt en je pakt een chipje proeft het chipje net alsof de zak al 2 dagen open ligt Scheve mond *denk aan niet knapperig/vers meer* En er zitten een helebnoel zwarte stukjes tussen Lips are sealed

En de zak chips van Lays: Oke, je moet er misschien wat meer voor betalen maar hij kraakt dan ook lekker goed, smaakt goed en er zitten weinig zwarte chipjes in.

Als jullie nog meer verschillen weten tussen merken B.v. tussen Coca Cola en Pepsi, leef jzelf hier uit Tong uitsteken

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 09:34

Cola Cola light is lekker, de Pepsi varianten (MAX etc) zijn net een hap bubbeltjes, niet te drinken!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 11:03

Idd met cola is het goed te merken, ik vind coca cola light het lekkerst (gewone is te zoet), alle andere soorten toch een stuk minder.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 12:09

Je hebt gelijk over die chips. Dat vind ik ook.
Ook geld dat voor Coca Cola en 3S (van bavaria) Niet te zuipen Misselijk

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-03 17:35

3S, dat dronk ik vroeger altijd, dat roze spul. Mierzoet.Ik zou het nu niet meer weg krijgen!