Noodlesoep

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 19:27

Ik heb altijd die van Unox, nooit van de toko want die vind ik naar rubber smaken. In Australiƫ en Nieuw-Zeeland at ik ze van allerlei merken, die waren allemaal hetzelfde. Maar hier in NL dus alleen Unox.

Ik doe er niets anders doorheen dan bouillonpoeder van Maggi, uit een potje. Want die standaard zakjes die erbij zitten, die vind ik ook niet lekker. Noodles met bouillonpoeder dus. Haha!

Overigens heb ik vanavond 'echte' noodles gemaakt: World Wide Noodles van Honig, in de Surinaamse versie. Erg lekker en snel klaar! Vork

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 21:36

Ik heb van die transparante groene noodle-bakjes met een geel handvat, was ooit een actie van Unox. Past precies een pakje noodles in (ik breek ze vaak doormidden). Theelepeltje bouillonpoeder erop, kokend water erbij tot de boel onder staat, dan een paar minuten laten staan en vervolgens naar binnen slurpen. Haha!

Met bouillonpoeder wordt het ook minder vet, ik vind het zo ranzig als je van die vetogen ziet drijven van die standaard poeder die erbij zit, yuk... Misselijk

Zet dat recept maar in dit topic als je wilt, ben er wel benieuwd naar en misschien anderen ook wel!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Polarize, xPabloBokt en 10 bezoekers