Belgisch eten

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
petraaken

Berichten: 44188
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Belgisch eten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-09-03 10:20

Gewoon uit nieuwsgierigheid. Wat vinden de bokkers van de typische Belgische keuken? Vork

mijn persoonlijke keuze gaat uit naar Biefstuk met friet en groenten. Vingers aflikken


petraaken

Berichten: 44188
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 07:25

Wie eens Britten op bezoek heeft schotel hen dan wel geen konijn met pruimen voor. Een kennis van ons heeft dat ooit gedaan voor de familie van een Brits meisje dat bij hen logeerde ivm een uitwisselingsprogramma op een school. Hij wilde hen een typisch Vlaams gerecht geven. Dus konijn met pruimen. Kolossale fout dus. Britten eten nl. geen konijn. Voor hen zijn dat enkel huisdieren.

Ondanks dat ik belg ben lust ik wel geen spruiten en witlof. Ik krijg dat gewoon niet in mijn maag. VAn spruiten word ik al misselijk van geur alleen al.Ben dus wel gek op biefstuk friet.


petraaken

Berichten: 44188
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 11:26

eh, ik eet ook geen paardenvlees. Het gedacht alleen al. Wel bekijk ik mensen daarom niet raar aan indien zij het wel eten.

petraaken

Berichten: 44188
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-03 11:20

OOk typisch Belgisch is hamrolletjes in kaassaus. In de hamrolletjes zit er dan Witlof. Alleen ik wel de hamrolletjes zonder Witlof erin. Ik lust nl geen witlof.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ardanwan en 52 bezoekers