Zijn er nog meer receptenverzamelaars in de zaal?

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Zijn er nog meer receptenverzamelaars in de zaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-03 21:26

Sinds ik het huis uit ben en mijn eigen potten en pannen heb, wil ik al nieuwe dingen uitproberen. Als snel ontdekte ik de Allerhande van Albert Heijn en meer van die gratis blaadjes. Ook de (goedkope) boekwinkels waren niet veilig. Op dit moment heb ik ongeveer dertig kookboeken op de plank staan... Bloos! Deze week ben ik begonnen alle blaadjes uit te zoeken (ik had een stapel van een meter hoog), ik heb alle recepten eruit gescheurd en netjes in een map gedaan. De lekkere ideeen van bokkers zitten hier ook tussen (een vega lasagna van Kinta en ik heb net de pastasalade van Fasel gescoord ). Volgens mij is dit een beetje een uit de klauw gelopen hobby geworden....
Maar zo af en toe eten we wel weer eens wat aparts: vanavond visfilet met witte en wilde rijst, met paksoi en Spaanse peper (was lekker trouwens). Morgen Thaise gestoomde kipfilet.... en mijn arme mannetje speelt braaf voor "proef"konijn... Lovers
Ik heb echt bérgen recepten voor mosselen, asperges en van allerlei wazige toetjes. Spaans, Mexicaans, maakt niet uit. *zucht* So many recipes and só little time...
Sla ik dóór? (hebben we geen smilie in een dwangbuis?):D
Ben ik de enige? Of zijn er meer die de kast vol hebben?


Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-03 08:26

Wmijn"]
Heb net eens even geteld, ik heb 44 kookboeken
[/quote]Ik heb ze net even goed geteld, het zijn er 47.... Bloos [quote="Lielle"]
eh, ik heb anderhalve meter kookboekenplank Bloos
[/quote] Lielle, jij wint! Haha!

[quote="Wmijn schreef:
kan me trouwens niet voorstellen dat je vriend het heel erg vind om proefkonijn te spelen Haha!
Neuh, hij is het wel gewend. Toen de buurvrouw een paar jaar geleden vroeg wat we die avond zouden eten, zei hij (schouderophalend): "Ach, Elles probeert weer wat..."
Soms is het ook echt niet te vreten trouwens. Rauwe prei in de ovenschotel of zo... *piep* *knars* Haha! Weet ík veel hoelang je dat spul moet blancheren: 3 seconden of 3 minuten? Verward
In dit soort gevallen stuur ik hem naar de frietboer... Scheve mond

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 7 bezoekers