lekkere recepten voor paardjes?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

lekkere recepten voor paardjes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-03 20:59

heey!

ik wil wel eens gek doen! dat doe ik altijd al Schijnheilig als mn pony jarig is, wil ik een of andere taart voor dr maken! Haha!

PROBLEEM!! ik heb geen flauw benul van goede ponytaart recepten! dus ik dacht, nou, alle bokkers zijn gek, dus die hebben vast wel een gek recept dat niet ongezond is voor een pony!!!

alvast bedankt!!!! OK dan! Pling

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-03 10:57

waarom reageer niemand *LOL*

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 11:38

Misschien omdat je titel wel erg algemeen is... Het is zowieso al handig om in de titel te zetten dat het voor je paard is, want er staan ook heeeeeeel veel recepten voor mensen op VT. Misschien handig om even een mod te PBen met het verzoek je titel te veranderen in iets als: Lekker recept gezocht voor jarig paard.

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-03 14:08

okeej! maar dan wil ik wel lekkere recepten zien Haha!

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 16:45

Ik heb geen paard en weet er ook niets vanaf... anders zou ik natuurlijk wel een lekker receptje voor je opschrijven Knipoog
Maar, je kunt ook even wat zoeken, er zijn (gok ik) wel meer topics geweest over lekker eten voor je paardje.

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-03 17:30

ja okee, maar die zoekmachine vind ik zo vaag!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 20:37

oud brood pletten (evt. een beetje soppig maken met water ofzo Haha! ) in een taart vorm, stukjes appel en misschien een paar stukjes peer er in...wat melasse er overheen en eventueel nog wat broodkrummels of muesli oid... lijkt vast net echt. Haha! Deed een kennisje van mij ook toen ze de paarden op haar nieuwe stal wou trakteren als nieuwe klant Knipoog. Het is wel een kledderzooi (en je taartvorm wordt ietwat vies, maar ach...die was je zo weer af) maar dat moet je er voor over hebben natuurlijk.

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-03 20:49

okeeej! bedankt! ga ik eens proberen hoor!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-03 22:48

Wat mijn paard trouwens erg lekker vindt... in een emmer (te kliederig om een taart van te maken Haha! ) heel veel kleine stukjes peen, stukjes appel, een paar stukjes peer, handje paardenmuesli en een flinke scheut melasse... haar neus zit onder de stroperige massa als ze klaar is met eten...maar ach, dat was ik er wel weer af... wat je ook kan doen is rond brood kopen (wachten tot het een paar daagjes oud is zodat het niet al te vers is) melasse er opsmeren (of honing ofzo...maar melasse zal neem ik aan beter zijn aangezien ze dat ook bij de ruitersportzaak verkopen Haha! ) plakjes appel en nog een boterham, dan lijkt het net een gebakje. Knipoog Gewoon dingen verzinnen die je kan maken met dingen die niet vreemd zijn om te eten voor paarden...

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-03 09:06

haha oke! ik had ook al iets bedacht:

een shep biks of mueslie weken en verdelen over twee scheppen, dan gaat het makkelijker, als het drabachtig gaat worden, doe je er stukjes appel door, en dan laten drogen viola!! je kunt er ook nog andere dingen door doen zoals: wortel, brood komkomer enzo!!