Tips voor een picknick?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Tips voor een picknick?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-03 22:23

Ik heb vorige week een picknickmand met picknickkleed gekocht, als verassing voor m'n vriend. Afgelopen zondag hebben we gepicknickt. Was erg leuk, dus voor herhaling vatbaar. Alleen ik kom niet echt verder als broodjes en drinken, en chocolademousse toetjes.
Wat is nou lekker bij een picknick? En t liefst iets wat niet te snel bederft of smelt ofzo, want je zit toch in de volle zon op je kleedje. Haha!
Oja ook gerechten zonder vlees en vis graag...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 02:00

Fruit, voer elkaar druiven... Hmm, koud eten kan ook lekker zijn... Ik picknick eigenlijk nooit, dus heb ook niet echt inspiratie.

CharazJarig

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 12:23

Roggebrood, fruit, yoghurttoetjes, croissantjes

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 13:15

Stukjes stokbrood, kleine sandwiches, fruit. Verder kan ik ook niet komen.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-03 22:45

Kerstomaatjes, radijsjes, komkommer, worteltjes, wijntje, zelf een lekker vers mixsapje maken en in een fles mee nemen... van die kaasjes van la vache qui rit. Ik neem trouwens ook altijd een kleine koeltas of box mee voor bepaalde "onderdelen" van de picknick... en voor de wel vlees eters onder ons; kippetje van het spit halen bij de poelier/slager, af laten koelen, in stukjes snijden/scheuren en in een bakje in de koelkast zetten... dipje er bij maken van bv creme fraiche met wat verse kruiden en een beetje yoghurt oid... *jammie* en yoghurtjes zijn idd ook essentieel net als vers fruit... Vingers aflikken en oh... thuis dadels met mon chou vullen en daar een paar van mee nemen... ook erg lekker en stukken bleekselderie gevuld met paturain is ook niet vies...