wat wel en niet te eten tijdens het lijnen??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
citalover

Berichten: 380
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Dordrecht

wat wel en niet te eten tijdens het lijnen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 16:44

Nu ik probeer af te vallen weet ik niet precies wat ik wel mag/kan eten en wat niet.

Nu heb ik wel gekeken naar kilocalorie en kilojoule maar wat dit inhoud.. Verward vraag me dat niet.
En daar komt ook nog bij kijken dat op veel verpakkingen niet aangegeven staat hoeveel kilojoule/kilocalorie erin zit.

Dus nu vraag ik me af wat kan ik het beste eten wat de maag vult, waar je niet veel van aankomt en ook nog een beetje lekker is??

alvast bedankt

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-03 16:50

Jeetje, kind.. Jij weegt niets.. Bloos

Als je goed wilt afvallen dan moet je eens naar de dokter gaan en vragen om een dietiste!! Lachen Niet zelf gaan prutsen, je zou niet de eerste zijn die in een ziekenhuis beland omdat ze zich uithongerd..

citalover

Berichten: 380
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-03 17:57

voorheen woog ik niets Haha! je zou me nu eens moeten zien.
ik ben behoorlijk wat aangekomen aangezien ik niet meer elke dag een heel stuk fiets of iets dergelijks Knipoog

ik ben niet van plan mezelf uit te gaan hongeren hoor daar vind ik eten veel te lekker voor Vork .

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 08:43

als je me even PBt kijk ik of ik wat voor je kan doen. Het is heel moeilijk om zomaar te zeggen wat wel en niet mag. Dat hangt helemaal van je huidige voeding en leefpatroon af.

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-03 12:01

Sowieso als je pas 15 bent niet fanatiek gaan lijnen. Wel gewoon gezond eten, weinig snoep en frisdrank, matig met vet, genoeg bewegen, volkoren producten eten (bruin brood, zilvervlies rijst, volkoren pasta etc)

STELLAlover

Berichten: 796
Geregistreerd: 03-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 12:12

dimmelim schreef:
Sowieso als je pas 15 bent niet fanatiek gaan lijnen. Wel gewoon gezond eten, weinig snoep en frisdrank, matig met vet, genoeg bewegen, volkoren producten eten (bruin brood, zilvervlies rijst, volkoren pasta etc)


Ja, dan kom je idd een heel eind mee! Ik ben nu een maandje bezig: veel water, geen snoep, weinig vlees enz.
In deze maand ben ik al 5 kilo afgevallen. Ik heb de afgelopen week niet opgelet, omdat ik vakantie had en ben niet aangekomen.
Ik wil er nog 4 of 5 kilo af, dan ben ik tevreden.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 12:17

Aan dit topic heb ik wat aan, de laatste tijd kom ik 1 of 2 kilo per week aan, dat moet er weer af! Haha!

Eerst dronk ik een tijd 2 tot 3 liter water per dag. Gewoon ipv frisdrank. dat werkt echt goed! ook als ik honger had pakte ik me dan gewoon een fles water, daar gaat de honger ook van over.
Ook deed ik 1x per dag 100 buikspieroefeningen. dit allemaal heb ik hooguit een week volgehouden Knipoog
Maar ik ga maar weer eens beginnen met vooral veel water drinken!(wel ipv frisdrank en snoep, en als je zin hebt om te eten een komkommer ofzo).