Iets simpels gezocht!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 18:21

Pasta salade, even de zoekfunctie gebruiken, ergens in andere topics staan wat recepten verspreidt. Je kunt voor de saus natuurlijk iets kant en klaars gebruiken, kan ook niet fout gaan Knipoog

Verder het pak Couscous van de Appie Happie, dat kan eigelijk ook niet mis.

Tips bij je pogingen:
Voor de soep: gewoon aanlengen met wat water of bouillon
Tortilla's: de oven hoger zetten. Die van ons staat eigenlijk standaard op zijn hoogst omdat het anders ook niet warm wordt...
Pannenkoeken: eerst de pan en de boter goed heet laten worden, dan een laagje beslag in de ban vanuit het midden uit beginnen, zeker niet teveel er in doen! Eventueel de warmtebron iets lager zetten, maar hoeft niet per see. De pannenkoek moet omgedraaid als er kleine gaatjes in komen, af en toe de onderkant controleren op niet zwart worden is ook handig Lachen

Succes voor de volgende keer!

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles


Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 20:27

Uhhh, roloke, bij poging 2 staat dat de pizza maken dus mislukt was.. Nog meer goede tips? Knipoog Haha!

Sizzy, heb jij een goede tip voor gebakken aardappeltjes? Bij mij wordt dat nooit iets.. Of te slap, of te hard, of te bleek, of richting zwart Lips are sealed in ieder geval nooit lekker knapperig en bruin.. Scheve mond
Ik wacht met smart, want ik vind ze wel errug lekker!

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 21:46

Ah, dan gaat het bij stap 1 altijd mis Haha! Heb een hekel aan aardappels koken... Maar, misschien ga ik het wel eens proberen. Tot nu toe eet ik wel met mijn huisgenoot mee als die de aardappeltjes bakt. Die kan het wel erg goed Lachen Lekker makkelijk en Vingers aflikken

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles


Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-03 11:04

Die gebruik ik altijd, Merel, maar dat gaat dus nooit helemaal goed. Toch maar eens de aardappels schillen (en daar heb ik dus zo'n hekel aan..., misschien maar de voorgeschilde kopen Scheve mond) en zelf de aardappeltjes koken en dan bakken.

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 bezoekers