Het soepdieet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Het soepdieet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-03 23:19

Sorry daar kom ik weer met mn soepdieet.
Het is een dieet waar je alleen maar water groente fruit en natuurlijk soep mag eten. Is dat wat? Ik ga er natuurlijk niet aan beginnen als het helemaal niet helpt. Schijnheilig
Doen jullie ook soepdieeten? Of wat voor soort dieet hebben jullie? Of letten jullie alleen op dat je niet teveel snoept?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 23:40

Het werkt, hartstikke goed. Totdat je stopt want dan (vr)eet je je helemaal vol! Niet doen, is absoluut geen manier op af te vallen. Ik weet nog wel dat ik daar zat met mij tartaar, een tomaat, een augurk en sla Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 23:40

Oh nee, dat is het ziekenhuisdieet hahaaha. Is wel hetzelfde principe Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 08:53

Geen dieet doen, gewoon elke dag sporten en gezond eten, dwz níet snoepen (iig tot het minumum beperken). Als je nl na een dieet weer "gewoon" gaat eten, ik bedoel dus in je oude eet-patroon terug valt, kom je dubbel zo hard weer aan. Ik heb er namelijk tig geprobeerd en het hielp niet; het is mij pas gelukt toen ik mijn eetpatroon ging aanpassen en meer ging bewegen. Nu blijft het er ook af! Nerd

Al moet ik eerlijk bekennen dat ik de laatste tijd enorm zondig met chocola!! Bloos Gelukkig ben ik nog niet weer aangekomen Nerd

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 09:12

Begin er alsjeblieft niet aan. Het is uiteraard effectief, want je krijgt nauwelijks energie binnen. Met als gevolg dat je je moe en lusteloos gaat voelen. Je krijgt geen vitamines en mineralen binnen. Ookal slik je bij dit dieet een vitaminepreparaat. Deze worden hoogst waarschijnlijk niet op genomen in het lichaam.

Als je wilt dieten kun je beter een kijkje nemen op één van deze sites.
www.voedingscentrum.nl
www.nvdietist.nl