Weight Watchers

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 16:25

Fietsen is volgens WW 2 punten per 30 minuten langzaam en 3 punten per 30 minuten snel
Paardrijden delen ze op in het soort gang, stap 2 punten per 30 minuten, draf 3 punten per 30 minuten en galop 4 punten per 30 minuten.

Er wordt aanbevolen niet meer dan 12 bonuspunten per week aan eten of drinken te besteden.


dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 16:54

Kitty schreef:
Dus dat houdt in dat ik maar twee keer in de week fanatiek mag paardrijden en in een flink tempo naar mijn werk mag fietsen?
Of mag ik die bonuspunten dan gewoon niet meer meetellen?


Precies, niet teveel sporten jij..
Knipoog Ze bedoelen dat je (voor een goed afvalresultaat) niet meer dan 12 met sport verdiende bonuspunten mag opeten. Helaas..

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 16:57

Dees schreef:
Nou dat is ook wel eens iets voor Dees om over na te denken...

Wat kost dat eignelijk, lid zijn van so'n WW-club? Denk namelijk wel dat dat helpt, maakt dat je werkelijk een soort stok achter de duer hebt...


Ik volg wel zo'n beetje het WW puntenplan maar ben niet naar bijeenkomsten geweest. Ik weet niet meer precies wat het kostte (iets van 10 euro per keer/ week?) maar het was best wel duur. Van het uitgespaarde geld heb ik maar een sportschool abonnement genomen. Als ik het alleen niet meer volhoud, kan ik altijd nog naar zo'n club.

Het staat vast wel hier: www.weightwatchers.com
Laatst bijgewerkt door dimmelim op 26-03-03 17:03, in het totaal 2 keer bewerkt


dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 17:04

Het werkt inderdaad wel. Omdat al die slechte dingen zo vreselijk veel van je punten in beslag nemen, ga je vanzelf op zoek naar lichtere alternatieven (hoe kan ik zoveel mogelijk eten met mijn punten) want honger dat wil je niet.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers