Weight Watchers

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Weight Watchers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 16:49

Moet eerlijk zijn, ik kijk niet zo vaak in dit forum. Ik weet dus ook niet of er al het een en ander over gevraagd is...

Ik heb van een collega een puntenboekje van de Weight Watchers gekopieerd.
Met mijn gewicht mag ik dagelijks 18 punten eten. Dat is niet veel en ik zit er dus ook vrij snel op.
Met sporten kun je er weer punten aftrekken, maar het boekje waar dat in staat heeft ze niet bij zich.

Ik fiets elke dag een half uur vrij snel.
Ook rijd ik elke dag een uur fanatiek paard.

Wie weet hoeveel 'minpunten' je daar voor krijgt?


Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 17:45

Dus dat houdt in dat ik maar twee keer in de week fanatiek mag paardrijden en in een flink tempo naar mijn werk mag fietsen?
Of mag ik die bonuspunten dan gewoon niet meer meetellen?

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 18:00

Ik was al bang...
Ik weet niet wat dat kost, Dees. Die collega zit bij de WW en ondertussen heeft het halve kantoor haar boekje gekopieerd en doen we allemaal fanatiek mee. (nou, ik begin morgen...)

Het idee spreekt me wel aan. Je mag best datgene nemen waar je zin hebt (die lekkere dikke roomsoes bijvoorbeeld) maar omdat je maar een bepaald aantal punten per dag mag eten, mag je daarnaast dus niet veel meer eten.

Ik geloof dat je bij 60-70 kilo 18 punten mag eten, bij 70-80 kilo 20 punten, bij 80-90 kilo 22 punten en bij 90-100 kilo 24 punten...

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-03 09:53

Ik ben inmiddels al weer afgehaakt. Met muesli als ontbijt, overdag drie broodjes en 's avonds een lichte warme maaltijd zit ik al aan 18 punten. Daar word ik niet blij van...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 bezoekers