Hoe duidelijk maken dat je geen trek hebt in snoep

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Hoe duidelijk maken dat je geen trek hebt in snoep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-03 22:35

Okee, veel mensen hebben een probleem met eten.
Even grof verdeeld zijn dat 3 groepen.

Eerste groep ; Ze willen wel snoepen, maar moeten eigenlijk afvallen ...

De tweede groep die het dieet van augurken en appels helemaal geweldig vind en helemaal gewend is aan het niet-snoepen.

En de derde groep die niks snapt van de tweede groep en die de tweede groep eten/snoep aanbieden, terwijl ze dat absoluut niet willen, omdat de mensen van de tweede groep nu onpasselijk worden bij de gedachte aan chocola !

Ik behoor tot de tweede groep en mijn mannelijke vrienden tot de derde. Hoe maak ik ze duidelijk dat ik het 'Help-Gaby-de-winter-en-het-dieet-door-plan' erg lief vind, maar dat ik absoluut geen trek heb in snoep ?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-03-19 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Naam aangepast op verzoek

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 21:09

Uhm... ben je hiervoor al naar de dokter geweest??? Want dit lijkt me behoorlijk serieus... Haha! Enne... ik kan helaas niets dan begrip opbrengen voor je collega's die onder groep 3 vallen... Knipoog

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 00:01

Eerste groep Lachen *zit nu met een grote zak ships voor mijn neus*

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-03 20:20

Nee, moet dat ? Zal ik direct gaan Knipoog !
Maar ze blijven maar snoep aanbieden *LOL* ! En ik heb er echt geen trek in. Ik honger mezelf niet uit, maar ze denken dus wel dat ik verhonger Scheve mond ...
Iemand nog een argument om voorgoed met de snoepaanbiedingen af te rekenen ?

Avanti, smakelijk eten Lachen ! Ik zou dus echt niet meer weten wanneer ik voor het laatst chips heb gegeten Haha! .

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 20:21

Ahun *ik zit weer met een zak chips voor mijn neus* hehe erg toevallig Schijnheilig

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 21:32

Hmmm... denk dat je het beste maar meteen een afspraak kan maken Gaby... maarre... om je even te helpen... misschien moet je iedere keer dat zij je snoep aanbieden hen iets aanbieden dat zij niet lekker vinden... (stukje feta? worteltje? bleekseldery? ) Of oplossing 2... snoep aannemen, aan het einde van de week opdelen in 2 gelijke porties en dan per federal express naar avantilover en mij sturen... Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 23:50

Wat een geweldig idee Vikki

Ik heb er nu al weer trek in Vork Vingers aflikken Volgens mij leef ik nu niet zo erg gezong, heb vandaag 2x patat en ships gegeten oja en nog een boterham en een blaatje sla Haha!

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-03 20:27

Ik zal voortaan wat wortelsalade of een augurk meenemen Extreme duivel . Goed idee Vikki Lachen .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 19:24

Toch af en toe iets aannemen en opeten in het bijzijn van de aanbieders. Zo stel je ze gerust en houden ze op met aandringen.
Ik heb ook vreselijk lieve collega's die altijd met zelfgebakken dingen aan komen dragen. Ik heb om 9.00 uur niet meteen zin in een hartige taart maar dan vraag ik of ik het mag bewaren voor de middag. En nu sla ik ook regemlatig over en dat vinden ze niet erg.

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 20:23

Ik ben een enorme zeur. Ik mag maar een tussendoortje van mijzelf per dag. Ik dank de chocoladefabrikant dan ook dat ik kleine chocoladereepjes kan kopen.
Elke dag 1 zo'n reep en niet meer, anders vreet ik mijzelf klem aan zoet, vrees ik ... Het is gister weer begonnen ...

dit schreef je in een ander topic, kwam ik toevallig even tegen
heb je nou wel of niet trek in snoep :S

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-03 22:05

Dat heb ik een poosje gedaan, ja. Maar dat hielp dus totaal niet. Nu snoep ik dus helemaal niet meer, en het heeft enorm geholpen. Het lekkere van snoepen zat gewoon tussen mijn oren. Nu eet ik zelfs veel minder, Chrissie Lachen .