Bio Chromium

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Bio Chromium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-03 13:42

Heeft iemand er ervaring mee?
Sinds een paar maanden vreet ik me echt helemaal klem aan zoetigheid... Ik kan niet normaal 1 koekje, reep, snoepje pakken want ik blijf echt eten.
Ik word er gek van omdat ik gewoon geen rust in mijn lijf heb als ik niet snoep, ook wordt ik er zo lui van Dromen

Het is wel redelijk prijzig geloof ik, dus ik zou liefst eerst eens horen of iemand er ervaringen mee heeft,

Citaat:
Wat is Bio-Chromium?

Door extra chroom in te nemen is het mogelijk om op gewicht te blijven zonder zichzelf te plagen met afslankdieten.
Dat is mogelijk, omdat het lichaam er van nature op ingesteld is om zelf het gewicht te reguleren, als daarvoor de juiste condities maar aanwezig zijn.

Chroom stabiliseert de bloedsuikerspiegel
Onderzoeken hebben een verband aangetoond tussen een tekort aan chroom en het vermogen van het lichaam om de bloedsuiker te reguleren. Veel mensen met te weinig chroom in hun lichaam, hebben vaak een paar uur na een stevige maaltijd een overklaarbare honger of de neiging om zoetigheid te eten. De oorzaak daarvan is een plotselinge val in de bloedsuiker. Daardoor ontstaat de behoefte aan eten dat men in werkelijkheid niet nodig heeft.
Met extra chroom neemt het vermogen van het lichaam toe om de bloedsuiker te stabiliseren, zodat de behoefte aan een tussendoortje of een stuk chocolade minder wordt.

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 14:01

Heb jij toevallig ook zo'n boekje binnen gekregen waar dat instond Haha!
Toevallig las ik het ook, maar nergens kon ik de prijs vinden. Ik heb er dus geen ervaring mee, maar zou het graag eens willen proberen vanwegge mijn schommelende bloedsuikerspiegel.
Als scepticus zijnde heb ik wel zo mijn twijfels, vooral omdat er in mijn boekje (waar ook die afschuwelijke kop van gerard joling in stond afgebeeld) zo'n walgelijk verkoopverhaaltje werd gehouden. Maar ik wil het graag eens proberen.

tessa3009
Berichten: 233
Geregistreerd: 25-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 14:37

ik heb het wel eens geprobeerd, (ik moest chroom innemen voor een andere reden) en idd, de trek in zoetigheid nam af, ik was ook minder moe na het eten, alleen toen ik na een maand kon stoppen met de pillen, ging mijn suikerspiegel dus op hol! ik zou er dus toch voorzichtig mee zijn...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-03 14:46

Ik heb ook een tijdje chroom geslikt maar ik ging er vreselijk aan de diarree wat dus pas overging toen de chroom weer uit mijn lichaam was. En dat duurde wel even.
Ik heb nog een half potje staan.....

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-03 09:06

Ik had het al eens als advies gekregen van een kennis van mij welke een partij van die drogist diploma's heeft.
Maar daarna werd het weer voorjaar en dan is het altijd al een heel stuk minder.

Nu kreeg ik inderdaad dat foldertje met o.a. Gerard Joling binnen en toen moest ik er weer aan denken.

Miran

Berichten: 4453
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 11:38

Misschien eens met je dokter of apotheker overleggen?
Het verhaal komt me bekend voor, ik kan echt een paar uur na mijn maaltijd helemaal flauw worden en dan moet ik gewoon snoepen... Helaas fiets ik niet meer en rijd ik met dat rare weer en die rare pony ook niet echt regelmatig weer, dus ik begin het nu te merken...

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 12:21

Ik slik regelmatig Chroomtabletten, ze helpen mij mijn bloedsuikerspiegel op regel te krijgen (self-inflicted Hypoglycemea Scheve mond ), en met behulp van Chroom krijg ik een rem op mijn niet aflatende suiker-verslaving.

Die tabletten van Bio-Chromium zijn mijn meest recente aanschaf, ik ik vind ze van de 4 merken die de DA drogist verkoopt, de minst effectieve.
Koop die in dat rode doosje, die zijn een stuk beter.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-03 12:40

Rood doosje...
gewoon bij Trekpleister/Kruidvat te verkrijgen?
Daar moet ik toevallig zo heen namelijk!

marel

Berichten: 681
Geregistreerd: 03-12-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-03 12:49

Heef dat rode doosje ook nog en naam? Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-03 18:38

Vandaag mijn eerste tabletjes geslikt.
Op mijn werk heb ik geen 1 speculaasje gepikt! Nou ok, 1 dan, maar dat was pas toen ik naar huis ging. Bloos

Terwijl ik vanmiddag niet gegeten heb had ik net aan 1 chocoprins en 1 bounty genoeg!
En een paar dropjes!

Normaal had ik rond deze tijd minstens het 3 voudige nodig om tot rust te komen

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-03 17:36

Hee, leuk te lezen dat t werkt! Heb wel eens van het kruidvat een goedkoop chroompilletje geslikt, maar werkte voor geen meter! Biochromium is wel wat prijzig.... Maar als t werkt!!! GRAAG!!!! Ga morgen dus ook maar ff shoppen....

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 14:35

Ik slik al een paar jaar Bio CHromium en heb zeker het idee dat het werkt! Ik had vroeger nog wel eens van die onbedwingbare vreetbuien, dan moest ik 2 tabletten chocolade en een pak koek naar binnen duwen. Sinds ik het slik, heb ik daar nooit meer last van gehad.
Ik slik ze gewoon van de supermarkt, ik geloof dat het merk Sundown heet. De Hema verkopt ze ook van het eigen merk. Net zo goed en een stuk goedkoper!