Puree voor Pony´s/Paarden (PVP)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ReNeeJ

Berichten: 57
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: DeN HeLdEr!

Puree voor Pony´s/Paarden (PVP)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-02 17:19

Heej,
Hier het recept van PVP :
Koop 3 grote winterpenen, snijdt ze in kleine stukjes. Neem een appel en snij die ook is kleine stukjes. Doe er 1 suikerklontje bij. En neem wat zwemelen of gedroogde suikerbietenpulp. Doe dit alles in een mixer en mix er lekker op los !!! Als je ong. 2 1/2 minuut gemixt hebt ben je bijna klaar. Doe het in een kom en serveer het aan je pony/paard.

Eet Smakelijk (Voor de pony´s en paarden dan Knipoog )

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 03:33

Pulp moet je toch laten zwellen??? Volgens mij is dat in twee of drie minuten niet gebeurt hoor, en wat mij altijd werd verteld is dat het gevaarlijk kan zijn als het geheel gaat uitzetten in de maag! Dus best langer laten zwellen volgens mij! Verder zeer zeker een lekkernij!!!!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-03 16:50

Sonjabelgium pulp moet idd lang zwellen.Anders kan je paard stikken als het opzet in zn slokdarm.Hebben wij bijna eens gehad toen er een koeienbrokje tussen de paardenbiks zat.
Maar hier staat 2 1/2 minuut MIXEN.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 15:59

Vervangt mixen dan het zwellen? Volgens mij niet hoor, als je bloem in de soep doet en gewoon gaat opeten is je soep ook niet gebonden, het geheel moet ook nog even opkoken ... (alleen voorbeeldje hoor)??? Of zit ik fout?

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 16:32

Nee maar ik denk dat ze bedoelt dat je het na het zwellen moet mixen met het andere spul.
Tis maar wat ik denk hoor.
Verder ga ik volledig met je mee,en als ze het wel mixt zonder zwellen is ze niet goed bezig.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-03 17:23

Thanx, t'is maar dat het duidelijk is hé, tenslotte kan je goed bedoeld grote schade aanrichten, en dan zou je je zelf voor de kop meppen!!! (ik toch).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-03 21:18

Ja da´s waar