Bruine uien in de hutspot!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Bruine uien in de hutspot!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-02 14:04

Getver, da's nou al de tweede keer dat me dat overkomt. Ik doe het altijd hetzelfde: piepers jassen, uien en wortels erbovenop. Deksel erop en koken/stoven maar.
Trok ik gister het deksel er na een kwartiertje af om te kijken, waren de uien weer bruin uitgeslagen.... Dus het hele zootje kon weer zo de vuilnisbak in. Hoe kan dat nou? Boos! Ik zal wel wat verkeerd doen, maar ik zou het echt niet weten!

Samantha_

Berichten: 10806
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 14:26

zou het ook niet weten. misschien meer water erbij doen ofzo? of je moet de uien later toevoegen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-02 15:30

Verward Hoe krijg je dat nou voor elkaar?
Tip: kijk eens op de Boktveiling en laat Mayo lekker voor je koken Haha!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-03 16:08

Dat had ik ook vaak als ik die handige gesneden zakjes, wortelen met uien, vacuum verpakt uit de winkel haalde.Ik haal ze nu ook nog wel uit de supermarkt maar dan als ze dezelfde dag nog verpakt zijn want als ze al een paar dagen in het groentevak liggen dan heb ik ook steeds bruine uien en dat vind ik vies lijken.Meestal gooi ik de uien uit het zakje en doe er zelf verse gesneden uien bij.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 01:02

ik kook de uien niet maar ik bak ze lekker met wat gehakt die ik dan bij het mengen er pas bij doe
mmmmm..... lekker

enid

Berichten: 1352
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-03 14:07

wij doen altijd wortels en aardapples koken en in een apart pannetje de uien baken en dan als de peestamp klaars is de uien erbij! Lachen

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-03 18:22

Aha! Ouwe rommel dus! Boos! Als ik het nog eens probeer, zal ik op de datum letten. Of lekker zelf weer gaan snijden natuurlijk. Maar het is zo makkelijk als je een zak zo kunt leegstorten in de pan... Cool
Op naar de volgende poging.... *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 14:11

Wij doen er juist bruine bonen IN. Alhoewel het mij beter smaakt met witte bonen, maar ben geen hutspotfan, integendeel....