Hoe was jullie kerstmenu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Hoe was jullie kerstmenu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-02 21:47

En hoe zijn jullie kerstmenu's gelukt. Ik moet zeggen dat ik me zelf echt heb overtroffen. Met de allerhande erbij leek het net of ik ook echt kon koken en ik heb zelfs de pasta helemaal zelf gemaakt. Ik had hele leuke menukaartjes gemaakt, met een foto Codex in de sneeuw en iedereen was onder de indruk. Leuk, leuk, leuk.
Dus nu ben ik wel een beetje benieuwd hoe met de andere koks is gegaan

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 13:08

oh leuk is dat om ook echt de tafel mooi te maken met zoals jij zegt zelf gemaakte menukaartjes enzo.

Dit jaar heeft iedereen bij ons een gang gemaakt, voorheen deed ik alles in mijn eentje en dat is eigenlijk wel veel leuker vind ik. Hoef je niet 'verplicht' steeds op de bank te zitten en 'gezellig' te kletsen.

stijn
Berichten: 14
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: aalter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-02 20:11

Heel goed, het eten was heerlijk, en daarna hebben we ons nog rot gelachen met mijn broers kind, ze was de hele tijd mijn ma aan het nadoen! we konden ons niet inhouden en zij was dood serieus, niet te begrijpen, maar ja, ze is maar 7 jaar oud ook!
Het was een plezante avond en is zeker voor herhaling vatbaar!

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-03 14:24

wij begonnen rond een uur of 12 met zelfgebakken appeltaart en slagroomtaart Vingers aflikken
tussendoor kadootjes uitgepakt en toen kwamen de worstenbroodjes en van die coctailworstjes in bladerdeeg, ook zelf gemaakt.
ook hadden we smiddags nog zelfgemaakte pizzas Party!!
daarna kwam het avondeten en dat bestond uit : vissoep, groentesoep, varkenshaasjes, aardappelkroketjes, salades, garnalen, kippevleugeltjes en ook nog eigen gebakken brood.
en als toetje hadden we van filodeeg een soort schelpjes gemaakt, daarin ijs met bosvruchten,slagroom en chocoladesaus Vingers aflikken
wij hebben dus lekker gesmuld.
alleen het pizzadeeg wilde niet zo goed lukken, de rest is allemaal goed gegaan:D
ondertussen hebben we dus allemaal kadootjes uitgepakt, met een paar unreal zitten spelen
bij ons was 1e kerstdag dus super verlopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 01:39

Ik was voorbereid op een boterham met kaas, maar vond op kerstavond ineens spontaan een kokende man in mijn keuken, dus die heb ik maar lekker laten begaan Haha! Het resultaat was wel heel veel vlees (en een rode bieten salade uit de supermarkt) maar wel erg lekker Vork en gezellig! De kok bleek zelfs bereid om nog in de vrieskou eruit te gaan op jacht naar caramel-ijs maar helaas was zelfs het tankstation aan de snelweg gesloten. Ach, nu heb ik nog wat tegoed *LOL*

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-03 23:28

mijn kerstmenu?? niets! ik zat vast op het vliegveld en ik heb gewoon niets gegeten!
vaag daar heb ik dus helemaal niet aan gedacht! ach dat scheelt weer een kilo.

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-03 10:17

nou ik zat op cran canaria in een resteurant,
allereest: kerst zeeschotel daarna champange met perzik,visschotel,kerstnougat,geluksdruiven,kersttaart en dat was het
was wel lekker hoor alleen ze moeten niet denken dat ik vlees of vis ga eten Haha!