Nederland leeft te ongezond

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 22:44

Mickey schreef:
Nederland leeft te ongezond

Vrijdag 22 november 2002 - DEN HAAG - We roken te veel, bewegen te weinig en eten niet onze dagelijks aanbevolen portie groenten en fruit. Hierdoor neemt de levensverwachting van Nederlanders de komende twintig jaar minder toe dan elders in Europa.

De overheid enz .....


Toch klopt er iets heel wezenlijks niet aan deze stelling. We leven blijkbaar erg ongezond, maar toch neemt de levensverwachting TOE !
Mogelijk minder dan elders in Europa ... maar toch.

Bovendien ... waar maakt "DEN HAAG" zich eigenlijk druk om ? Wie zegt eigenlijk dat we zonodig langer moeten leven ?


lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 02:21

FlairS schreef:
Ze zouden op scholen eens moeten gaan beginnen met gezonde kost voor te schotelen.Ik houd mijn hart vast voor mijn dochter die volgend jaar naar de middelbare gaat.Ze is al niet een van de lichtste en nu kan ik haar nog een beetje onder de duim houden wat teten betreft.Maar wat als zij ook haar broodje en fruit weg gaat gooien en daarvoor in de plaats broodjes kroket gaat eten?


Dan wordt ze gewoon dik, vet en vadsig en daardoor heeeelemaal niet meer interessant voor al die leuke jongens op de middelbare school Haha!

Misschien moet je haar dit dan maar even laten lezen haha ....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 bezoekers