rhino in aalsmeer!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
salema
Berichten: 282
Geregistreerd: 26-11-01

rhino in aalsmeer!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-03 00:28

ik hoorde vandaag dus dat er rhino is geconstateerd
in aalsmeer bij funny horse!!
dit zit op de aalsmeerderweg

Jjammie
Berichten: 25
Geregistreerd: 29-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 18:34

alweer een geval !!
daar zijn toch heel veel maneges??

Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-03 21:18

Hoe verspreidt dat virus zich ?

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 11:05

Whoa, dat is wel heel dicht bij. Praktisch op het erf... ehhhh.... hoe zeker weet je dit?

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 18:21

ja inderdaad erg dichtbij , ik woon namelijk ook op de aalsmeerderweg ,vlakbij de funny horse en zou ook graag willen weten of dat dit een gerucht is of dat je het zeker weet.

Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 19:34

welke manege funny horse bedoel je er zaten er namelijk 2, de ene zit nu op de oosteinderweg, en de andere nog steeds op de aalsmeerderweg..
Op de manege aan de oosteinderweg was naast die club alleen influenza geconstateerd..dus geen rhino.
Rianne

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 21:28

dat is als het goed is the FIRST funny horseclub (zit op oosteinderweg) en the funny horseclub op de aalsmeerderweg.........

Rivendell

Berichten: 6818
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 21:42

Ik hoorde een tijdje geleden al geruchten over influenze in Aalsmeer. Nu ook nog Rhino? Ik zit in Mijdrecht, dus das ook vrij dichtbij. Er zijn geloof ik wel al een aantal wedstrijden afgelast.
Hopen dat het snel weer voorbij is.

Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 10:05

charene schreef:
dat is als het goed is the FIRST funny horseclub (zit op oosteinderweg) en the funny horseclub op de aalsmeerderweg.........


ja dat klopt, en op de First Funny Horse is geen Rhino (op de oosteinderweg) dus ik vraag me af of het wel zo is op de Funny Horse op de Aalsmeerderweg, Selema, wil je dan even zeggen op welke club dat is??? rianne

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 19:16

nou even voor de duidelijkheid , mijn buren hebben contact gezocht met beide clubs en er is bij hun niks aan de hand, maar je weet het natuurlijk nooit. Bij mijn buren is een paard een aantal jaren geleden overleden aan rhino .Heel vervelend als dit soort berichten geruchten zijn. Dus Salema graag wat meer info, je pb de mij dat een DA het heeft gezegd, welke veearts/DA dan kunnen we daar voor de zekerheid even meer info krijgen, en zijn er veel mensen gerustgesteld en of dat we zelf maatregelen moeten gaan nemen, alvast bedankt

Jjammie
Berichten: 25
Geregistreerd: 29-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 23:00

soory verkeerde.

salema
Berichten: 282
Geregistreerd: 26-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-03 23:04

ik weet alleen dat het daar gconstateerd is.
ik hoorde het ook van meerdere mensen.
ik wist niet dat er 2 funny horse clubs waren
dus weet ook niet welje sorry als het een gerucht blijkt
te zijn maar beter dat je weet asl het wel zo blijkt te zijn toch??

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 00:09

Volgens mij heb ik nu zelf rhino... *kuch* Tong uitsteken

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 13:28

ja nou weet ik het dus nog niet, het is dus voor jou ook een gerucht, kun je anders toch even het nummer geven van de mensen die dit tegen jou hebben gezegd of email, vind ik namelijk wel belangrijk en zo hebben we er dus echt nix aan

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 14:45

heb net veeartsen in en rond aalsmeer gebeld en er is absoluut GEEN RHINO in AAlsmeer of Amstelveen. Misschien een tip voor ieder om een gerucht eerst goed na te gaan alvorens hier NEER TE ZETTEN , een telefoontje naar een veearts in het gebied en je weet het zeker (erg makkelijk) en voorkomt een hoop onzekerheden . Dus Salema snap best dat je wat neer wilde zetten maar ga het in het vervolg wat beter na zeker als het een gerucht is..... dus als je zo vriendelijk zou willen zijn om je titel aan te passen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 21:30

Inderdaad, aan geruchten hebben we niks eigenlijk. Maar toch is het wel goed om gewaarschuwd te zijn natuurlijk.
Gelukkig is het nu duidelijk dat het vals alarm is en daar laten we het dus ook maar bij.

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-03 22:47

Toevallig was mijn dierenarts ook vandaag op stal, en ook die zei dat er buiten het geval in Hoofddorp nergens anders rhino heersde en dat ze de stal in Hoofddorp bijtijds op slot hebben gezet. Die is overigens nu weer vrijgegeven.

Hij merkte wel op dat er een geval in de Haarlemmermeer ergens was dat rhino leek maar dat om *influenza* bleek te gaan... Dus mischien is het beter om de enting boekjes nog maar eens na te kijken ipv je zorgen te maken over rhino... Lachen

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 15:07

Morgen komt de DA bij Omar kijken. Mijn moeder zal daar bij zijn omdat ik een vergadering moet notuleren Lips are sealed Ik zal mijn moeder anders vragen de DA te vragen of het gerucht klopt. Ik sta dus ook op stal in Aalsmeer en schrik hier toch ook wel van.... hou niet van geruchten

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 15:09

charene schreef:
heb net veeartsen in en rond aalsmeer gebeld en er is absoluut GEEN RHINO in AAlsmeer of Amstelveen. Misschien een tip voor ieder om een gerucht eerst goed na te gaan alvorens hier NEER TE ZETTEN , een telefoontje naar een veearts in het gebied en je weet het zeker (erg makkelijk) en voorkomt een hoop onzekerheden . Dus Salema snap best dat je wat neer wilde zetten maar ga het in het vervolg wat beter na zeker als het een gerucht is..... dus als je zo vriendelijk zou willen zijn om je titel aan te passen Knipoog


Thanx Charene Haha! had er even uit schrik overheen gelezen . Pfff gelukkig ben weer gerustgesteld.

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-03 15:37

okay anneomie, en suc6 met je paardje bij de DA