mega hoefzweer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

mega hoefzweer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-03 12:37

Mijn paardje is nu al ruim 3 weken kreupel, daarvoor wel al een tijdje erg kort in zijn beweging.
We zijn nu onder behandeling van een fysio. de eerste behandeling, vorige week, leek hem erg goed te doen alleen werd het de dag erna niet beter, maar alleen slechter.
Afgelopen zaterdag was zijn voet ineens heel erg warm (omdat hij gevoelig is voor hoefzweren heb ik die warmte extra in de gaten gehouden en tot zaterdag was er nix aan de hand)
Meteen de hoefsmid gebeld en die heeft het uitgesneden. Er kwam een mega hoefzweer uit. het begon ongeveer op 3/4 van de straal en hoe verder de hoefsmid sneed, hoe groter de plek bleek te zijn. Nu heeft hij een plek van ruim 4 cm lang en erg diep.
Dus nu 2 keer per dag in de biotex.
Hoelang kan die hoefzweer hem al dwars hebben gezeten? of zal er toch meer aan de hand zijn?

De kracht van de inspanning, zit in de ontspanning!


FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 12:46

Die hoefzweer kan er al tijden zitten en het kan dus dat je paardje daar al 3 weken onregelmatig door loopt!

SpiedSkeet

Berichten: 1847
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Lutten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 15:45

ey! en dat vertel je me ook niet ff ofzo! doos! maaruh wel zielg voor flashjupiepjubabydarling! haha! wens m maar beterschap van leo!

SpiedSkeet @ [HK] Het olympisch schaatsseizoen 2009/2010.

Het laatste schaatsnieuws en de leukste interviews lees je op: http://www.schaatskrant.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: assebassie, furious, Lauke en 16 bezoekers