CarpeDiem schreef:Had je de fotos al ingescand? Ben eik wel benieuwd naar de breuk.
er zijn paar dingen die ik niet snap.
Allereerst voorop, ik snap dat het veulen belangrijk voor je is
Maar is het veulen zo belangrijk dat evt pees beschadiging ( in de 1e 3 a 4 maanden) van de merrie acceptabel is??
Hieruit maak ik op dat de merrie Fok merrie is?? Dan vraag ik me eerlijk gezegd af waarom je over een jaar nog gaat opereren, als dan volgens de artsen het 'probleem' al zo goed als ingekapseld is.
* ik wil je trouwens helemaal niet aanvallen ofzo hoor. Ik vroeg me die dingen gewoon af*
Sorry voor de late reactie, Heb waarschijnlijk er geheel overheen gelezen.
De rede voor de uitstel van de operatie komt omdat we al lang bezig zijn geweest eer mijn merrie drachtig werd. En ze is geen fokmerrie. Mocht het zo zijn dat het eerder nodig om haar te laten operen dan wordt dat ook gedaan.
De breuk is zo gunstig dat het geen kwaad kan voor de pezen. Ik zou er evt. zelf weer na het incapselen op mogen rijden, wat ik uiteraard niet ga doen.
Overdag loopt ze nog gewoon heerlijk in het land en in de avond en nacht op stal.
Het is echt niet mijn bedoeling om mijn merrie als fokmerrie te gebruiken en haar op de 2e plaats te zetten. Of zo over te laten komen, het is nu gewoon een samen loop van omstandigheden. Want ben hier echt niet blij mee, aangezien mijn merrie ook nog eens aanleg heeft om dik te worden en nu op zeer streng dieet staat, moet ik als nog goed oppassen dat ze niet te rond wordt. Kan nu niks anders doen dan wachten en stappen en haar in de watten leggen, lekker tutten met haar.
Wat de foto's betreft, als ik die morgen middag nog niet binnen heb, ga ik de kliniek weer eens bellen.Ze zouden verstuurd zijn, volgens de laatste berichten gedateerd van afgelopen donderdag.