* hoefzweer

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

matty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-01 18:25

Wie kan mij helpen met het volgende probleem; Wij hebben sindskort een paardje op stal en die heeft een hoefzweer gehad, een hele diepe. Als ze in de wei loopt, loppt ze niet kreupel, als je haar longeerd ook niet, maar als je er op gaat rijden loopt ze in de -draf- wel kreupel, in de galop een klein beetje stijf. De hoefzweer is er twee weken geleden uitgesneden.
En we hebben haar vandaag voor het eerst gereden, maar omdat ze niet zuiver liep in de draf zijn we maar gestopt. Wie kan mij helpen?? Verward Verward Verward

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-01 21:57

Elke dag in het soda. Hoef heel goed schoonhouden!! Die van mij had het ook. Liep een poos niet goed. Heb het goed schoongehouden en nu heeft hij ijzers onder (het zat in de witte lijn) en weg is het probleem. Er kan nu geen vuil meer inkomen. Wanneer het paard weer goed loopt, moet je het elke dag voor en na het rijden interen, zodat er geen vuil inkomt. Succes ermee!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

matty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-01 17:57

Bedankt voor je reactie!! Lachen
De dierenarts is vanmiddag geweest en die zei dat er niks meer zat. Maar dat ze gewoon kreupel loopt omdat ze dat de laatste 2 maand heeft gedaan, want ze geeft geen reactie als je er op drukt ofzo. Lachen
Dus ik ben al lang blij dat dat over is!! Lachen Lachen Lachen Lachen

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-01 21:55

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie