Hoi Geerke het is inderdaad zonder aanleiding , mijn vriendin heeft haar van de weide gehaald en op het oog was ze gewoon normaal, tijdens het poetsen begon ze te zweten en te pompen, ze dacht eigenlijk aan koliek maar toen de dierenarts kwam, begon ze te vloeien uit haar neus.
In ieder geval is de dierenarts half uurtje geleden weer vertrokken, ze heeft weer een spuit gehad, Prednison als ik het goed begrepen heb, hij heeft naar haar longen geluisterd maar hoorde helemaal niets en nu ben ik eigenlijk vergeten te vragen of dat nou goed is of slecht.
Binnen 1 uur moet het nu verbeterd zijn anders moet ze naar de kliniek, het lijkt of het bloeden iets minder word maar weet het niet zeker.
Pff ondertussen rend mijn vriendin als een kip zonder kop over haar erf heen en probeer ik even rustig na te denken of het niet meschien gewoon beter is meteen naar de kliniek te rijden maar ja dan raakt ze meschien helemaal in de stress.
De dierenarts denkt inderdaad aan een allergische reaktie, alleen kan het bloed niet plaatsen of inderdaad een longbloeding mar is het dan niet verstandig meteen naar de kliniek te gaan.
Pfff zit te beven als een rietje