Gallen op achterbenen??

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Koortje

Gallen op achterbenen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-02 01:14

Verward Ik zag van de week dat Kore voor het eerst wat dikkere achterbenen had, aan de onderkant. Normaal heeft ze hele droge benen, niks aan de hand. Het lijkt aardig op gallen. Alleen heb ik de afgelopen tijd niet zo gek veel gereden, om de dag ongeveer een uurtje. De rest van de tijd staat ze halve dagen op de wei, en stalbenen heeft ze nog nooit gehad. T is waar dat ik de laatste tijd wat meer aan de achterhand werk, en de bak wat ongelijk en op sommige plaatsen ongelijk en wat mul is, zou dat het zijn? Ook is het volgens mij al wel binnenkort weer tijd voor de smid, ze staat niet zo netjes meer. Kan je daardoor gallen krijgen??
Ik weet dat het o.a. verholpen kan worden door veel op t harde te stappen, maar dat is in dit geval niet de beste oplossing, ik kom als het donker is, en dan over landweggetjes gaan stappen in t donker zie ik niet zo zitten. En bandageren is ook niet de juiste oplossing, als je daar eenmaal aan begint ben je de sigaar...
Iemand andere oorzaken en/of tips?

Mama van Imke ~ 29-01-2012 & Quinten ~ 17-02-2014

KimThirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-02 20:54

bij de dierenarts hebben ze er wat voor heb ik ook voor mijn paard weet aklleen niet hoe het heet zal even voor je kijken morgen

Thirza (Cavalier x Zeoliet) Drachtig van Total US!!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie