Jeuk!!

Moderators: Angela, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pasterza

Jeuk!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-12-02 18:04

Mijn paard heeft altijd jeuk aan de achterbenen. Het is een Belg Lovers en t schijnt dat t vaker bij Belgen voorkomt. De VA kan nix vinden t is dus geen mok, schurft,schimmel, rainrot, luis ed, maar all1 ontzettende jeuk en schilfers. Ze schurkt echt overal met de benen tegenaan totdat t kapot gaat. Of ze kruist haar achterbenen langs elkaar om zo te schurken, een maf gezicht dat wel Haha! ! Ik hoorde laast dat pepermunt olie jeukstillend is. Iemand hier ervaring mee?

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 15:05

Ik weet niet of je dat al hebt gedaan, maar ik zou in ieder geval de sokken er af scheren en dan een zalf of olie gaan gebruiken die de huid herstelt en jeukstillend is, misschien iets met tea tree of calendula?

jilleroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-02 18:01

komt door de sokken.
ik was baily's sokken regelmatig met tea tree shampoo. dat helpt tegen jeuk. ik heb ook wel eens van pepermuntolie gehoort maar ik heb geen idee of het ook zo is. als ze echt alles zo erg kapot schuurt kun je idd misschien beter de soken erafscheren en de huid verzorgen tot het goed geheelt is en dan weer laten groeien.

WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie