Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bar schreef:Ik weet niet wat ik van deze diagnose moet denken. Ik heb wel een vermoeden om welke osteopaat het gaat. Als ik de juiste voor mij heb dan staat hij ook als erkend fysio op de site die dierfysio net gaf.
Die afspraak op de kliniek is dat wel met een veearts??
Citaat::Bij ons op stal waren er op eens opvallend veel paarden met baarmoederproblemen en die moesten allemaal door een speciale DA behandeld worden, de eigen DA mocht dit niet doen. Toen ze bij hun eigen DA gingen navragen bleek hun aandoening vrijwel onmogelijk te zijn. Ze hadden allemaal dezelfde osteopaat en hij raadde het aan.
BrittKitt schreef:Kan hierover geen contact worden opgenomen met de vereniging dan? Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn van een lijst met erkende therapeuten! Ik wens je veel succes toe met je beslissingen en met je paardje
ingvdh schreef:Ik heb ook een vermoeden om welke osteopaat het gaat en als dit waar is zou ik de afspraak afzeggen of op z'n minst een second opinion aanvragen.
Bij ons op stal waren er op eens opvallend veel paarden met baarmoederproblemen en die moesten allemaal door een speciale DA behandeld worden, de eigen DA mocht dit niet doen. Toen ze bij hun eigen DA gingen navragen bleek hun aandoening vrijwel onmogelijk te zijn. Ze hadden allemaal dezelfde osteopaat en hij raadde het aan.
Wees dus op je hoede en vraag het bij een andere DA na.
edit, hij staat idd op de lijst.
Famke_93 schreef:Je moet zeker naar Nunspeet gaan, wij hebben hier ook een paardje staan die kreupel ging lopen en niks kunnen vinden!
Tot dat er een osteopaat bij gekomen is en die ook de mensen door vwezen heeft naar Nunspeet en inderdaad dat paard had ook last van d'r baarmoeder en eierstokken!
Zagen ze dus ook vanaf de buitenkant!
Dus klopt allemaal!
anneve schreef:Mag iedereen zich osteopaat noemen?