Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
garny95 schreef:Hoe zit het met de resistentie en waarom maar een keer Moxidectine ?
Equest wordt mij altijd aangeraden, als ik geef dan geef ik die en jij doet hem alleen in november.
Wat een geweldige foto's heb je in je profile.
marjoleinft schreef:2x per jaar als ze op stal gaan krijgen ze een lichte en als ze het land op gaan een sterke werkt prima
garny95 schreef:Ik wil ze eigenlijk morgen equest geven ( moxidectine) maar ze hebben ook nog geen lintwormspuit gekregen dit jaar, over twee weken geven ?
garny95 schreef:Ik wil ze eigenlijk morgen equest geven ( moxidectine) maar ze hebben ook nog geen lintwormspuit gekregen dit jaar, over twee weken geven ?
sam_amore schreef:ik ontworm mijn paard in okt en maart... Is dat te wijnig???
garny95 schreef:allemaal bedankt, ik ga straks de equest pramox halen en toedienen morgenochtend. De gewone equest bewaar ik dan voor het voorjaar.
Hoe zit het met de resistentie, wat als ik bijv. 2 jaar met Equest ontworm volgens schema als hierboven van wilawander daar wil ik me wel aan gaan houden ?
Singasong waarom zou jij geen Pyrantel geven ?
. Je kan namelijk ook teveel ontwormen, zeggen ze
.