Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

vincenza schreef:Ik heb ergens wat gelezen daarover: op de ergste weerstandsvermindering komt er een worminfectie voor en dat is gewoon niet goed te noemen maar dit is geen wormbesmetting meer, dit lijkt op een ontsteking in de tanden, de weerstand is dusdanig verminderd dat er enkele kiesjes die er al zitten ontstoken zijn en die nu dus uitpuilen van de wormpjes. in dit geval is ontsmetten met een wattenstaafje gedrenkt in de betadine nodig en dat is ondertussen wel het enigste wat jij zou kunnen doen, het doet nl wel ergveel pijn in het dier zijn mond en dus is het nu zaak dat even schoon te houden.
ik begrijp dat jij er nu niet bij bent maar is er een mogelijkheid dat iemand anders dat voor jou doet?
succes in ieder geval met jouw diertje, het zal vast wel genezen nu de DA erbij wordt gehaald!

ook al is het niet leuk voor jou!\Coliena schreef:Laat je DA hem aub niet ontwormen in het bloed! Das echt pure onzin, gevaarlijk en zal niet helpen. Je veulen heeft een tube panacur nodig. Dat is zeer effectief tegen longworm. Verder idd antibiotica en eventueel ontstekingsremmers om de schade in de longen te beperken.

Coliena schreef:Laat je DA hem aub niet ontwormen in het bloed! Das echt pure onzin, gevaarlijk en zal niet helpen. Je veulen heeft een tube panacur nodig. Dat is zeer effectief tegen longworm. Verder idd antibiotica en eventueel ontstekingsremmers om de schade in de longen te beperken.
Jolliegirl schreef:Coliena schreef:Laat je DA hem aub niet ontwormen in het bloed! Das echt pure onzin, gevaarlijk en zal niet helpen. Je veulen heeft een tube panacur nodig. Dat is zeer effectief tegen longworm. Verder idd antibiotica en eventueel ontstekingsremmers om de schade in de longen te beperken.
jij hebt mazzel gehad dat je paard niet dood is neergevallen
Wat een veearts!! dit mag NOOIT! echt nooit nooit nooit!!
Succes ermee, ik hoop dat het snel over is!