Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:spanningen rondon sternum bij het aansingelen,
ellepel schreef:wat houdtCitaat:spanningen rondon sternum bij het aansingelen,
in?
kun je mij daarover wat meer vertellen?
ellepel schreef:ben ik wel heel nieuwsgierig naar,als je daar wat meer van weet wil je t hier dan neerzetten?
waar die spanningen vandaag komen enzo?
ellepel schreef:ohw oke.
mijnes heeft nl ook een hekel aan aansingelen, is nu 16 jaar.
was vroeger veel erger,nu alleen nog boos kijken.
dus als ik dan zoiets lees van jou vind ik dat heel interresant![]()
zijn er oefeningen ofzo voor om het minder te maken?
ellepel schreef:nou ja dat wist ik zelf ook al haha maar dacht misschien nog speciale oefeningen ofzo.
hopelijk knapt de jowue wel heel snel op van alles

Emaartje schreef:Even update: my way had al een tijdje last van verzet onder het zadel en de longe,heb ik maar contact met de osteopaat opgenomen en wel margritta holtman,ze is vandaag geweest voor de eerste behandeling,en het was echt nodig heeft vele blokkades gevonden,had blokkades in lendenwervels,heiligbeen,en spanningen,en thorocaal blokkade+spanningen,spanningen rondon sternum bij het aansingelen,en ademhalingsdiafragma..dus een hele lijst,en dit heeft ze vandaag allemaal behandeld,mag een week niets doen en dan weer rustig oppakken,en dan komt ze nog over 6 weken een keer terug kijken of het oke is en nog een keer nabehandelen(30nov) en als het goed is moet dan alles weer oke zijn,was zeer tevreden over haar my way was erg ontspannen tijdens de behandeling,smakte en kauwde veel tussendoor,poepen enz..ze was zeer tevreden hoe hij erop reageerde dat was een goed teken..gr emaartje
wil je meer weten over margritta holtman kijk op http://www.osteopathiepaard.nl

Up_to_Date schreef:Je mag je eigen topic niet omhoog schoppen