wichelroede + opsporen ziektes ed???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rhaia
Berichten: 768
Geregistreerd: 04-05-02

wichelroede + opsporen ziektes ed???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-02 12:42

Wie heeft er ervaringen met mensen die met een soort wichelroede langs je paard gaan om te kijken waar de zwakke plekken zitten? En die je bovendien ook nog een een of ander drankje meegeven voor je paard?

Ik zelf heb er slechte ervaringen mee:

Mensen die sterk water met alcohol meekrijgen om aan hun paard te geven, maar wel voor een liter ongeveer 40 EURO moeten betalen...

En bovendien: paarden die hartstikke spat hadden, werden ingespoten met hormonen en moesten ook zo'n drankje innemen en liepen na 4 weken vervolgens nog kreupeler...

Er is een groot verschil tussen het hebben van een mening en het vormen van een mening op basis van door anderen ingegeven subjectieve informatie.


Quinnie

Berichten: 55
Geregistreerd: 07-11-02
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-02 15:30

Ik heb, net als jij, ook slechte ervaring met dergelijke praktijken...
Mijn paard had artrose in een vergevorderd stadium en de ´kwakzalver in kwestie´zei dat dat wel te genezen was met heilig water...!!!
Laat me niet lachen!

Zarras proved it...angels do exist....
Quincy's Bita Blue, mijn liefste prinses Quinnie.....crossed over the rainbow bridge March 8th 2010...

chanty94
Berichten: 168
Geregistreerd: 27-04-02
Woonplaats: amsterdam

Idemdito

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 22:57

Mijn paard was kreupel aan al zijn benen. Volgens dezelfde kwakzalfer als hierboven genoemd, kwam het eerst door vervuilde lucht, toen door vervuild gras en toen steeds iets nieuws. Niet intrappen dus...

Djeda
Berichten: 61
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-02 23:21

Hoi !

Je hebt in de alternatieve geneeswijze wereld een hoop kwakzalvers rondlopen. Daarin tegen heb je ook een hoop goede mensen rondlopen. Het is de kunst om deze er dr tussen uit te pikken. Inderdaad via een topic een goede manier. Ik zelf heb te maken gehad met de juiste mensen in deze wereld.

Groetjes Djeda

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-02 17:16

Ik heb met mijn paard geen ervaring, maar zelf wel ben bij een paragnost geweest, bleek ook een kwakzalver. Pas er inderdaad mee op want echt de helft is uit op geld! Maar ik geloof wel dat er mensen zijn die wel bepaalde dingen kunnen, maar hoe je die vind...???

groetjes essie

The future is nothing more than another today. It's just that when you get there, you have more yesterday's behind you and a fewer tomorrows to look forward to.

Rhaia
Berichten: 768
Geregistreerd: 04-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-11-02 18:47

Ik ben ook bezig geweest met mijn paardje met iemand die de bioscan gebruikt. Daar was ik wel heel positief over. Het heeft gewerkt en dat was het belangrijkste.

Bovendien pas ik zelf ook reiki toe op mijn dieren en dat werkt ook fantastisch.

Alternatief is dus best OK, maar het moeilijkste is inderdaad de kwakzalvers er tussen uit te vissen...

De kwakzalver die ik boven bedoelde heet trouwens Hennie (Hage?)

Er is een groot verschil tussen het hebben van een mening en het vormen van een mening op basis van door anderen ingegeven subjectieve informatie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 113 bezoekers