Toen ik in de avond langskwam en haar uit de box wilde halen, ging het niet zo erg lekker.
Ze kon amper haar benen optillen, maakt kleine stapjes, ze was erg suf en down, en ik moest haar echt meesleuren wilde ze gaan lopen.
Ik natuurlijk helemaal in paniek, want Lavita is normaal een erge heethoofd en is al helemaal niet kleinzerig.
Ik dacht dat ze wat stijf was in de spieren door de enting, ook had ze gister overdag zonder deken gestaan, dus ik dacht laat ik haar even onder het solarium zetten.
Ze stond daar echt met de oren slap opzij en haar hoofdje iets naar beneden.. Ik heb haar gewoon los erin gezet, omdat ze zo down was dat ze toch niet weg liep (dit is echt niks voor haar, onder het solarium staat ze nooit stil!).
Na het solarium en een goeie deken was het nog steeds allemaal hetzelfde.. DA gebeld, en hij zei dat ze een reactie heeft op de enting.
1 van de 50 paarden krijgen het, en nu net is het Lavita (was dus een erg leuke dierendag gister voor haar
).Ik had geluk dat ik gister avond nog even langs kwam, was eigenlijk niet echt de bedoeling. Ik had die ochtend vanwege de enting gereden, en was helemaal vergeten dat het dierendag was. Dus was daarom nog in de avond even langs geweest.
Vanochtend was het al iets verbeterd (lees: heel klein beetje maar), dus DA weer gebeld. Die komt vanmiddag even langs om haar pijnstilling/spierverslapping te geven.
Gaat dus weer erg lekker, en volgende week moet ie ook alweer langskomen om haar tanden te vijlen (met verdoven, anders komt ze recht omhoog
).Hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt?
(het is ook even lekker trouwens om het van me af te schrijven
, ben zelf ook ziek dus dit kan er ook nog wel bij)edit: ze heeft trouwens geen koorts, gelukkig

hij stond daar met zijn lange nek een beetje naar beneden te staan..