Gezocht...info over longproblemen na brand

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Quinnie

Berichten: 55
Geregistreerd: 07-11-02
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-02 13:51

Nog even voor diegenen die willen weten wat ze nu precies heeft;

Het bleek dat Quinnie een acute allergische reactie heeft gehad op roetdeeltjes die haar longen zijn binnengekomen tijdens de brand.
Reden dat ze niet direct verschijnselen had van deze allergie is dat haar lichaam eerst met al haar reserves heeft geprobeerd de allergie te bestrijden...
De uitslag van de test gaf aan dat er wel degelijk roetdeeltjes en koolmonoxide in haar longcellen zaten, alleen viel het percentage mee ten opzichte van wat de arts had verwacht aan te treffen.
Vooralsnog ziet het ernaar uit dat we Quinnie op de lange termijn gewoon weer kunnen gaan rijden (jipiiiieeeee!!!).
Dr. Sterk heeft aangegeven dat het herstel met een dergelijk ziektebeeld gemiddeld twee tot drie maanden in beslag zal nemen.
Mochten jullie nog dingen willen weten, dan moet je het natuurlijk gewoon effies vragen!

Zarras proved it...angels do exist....
Quincy's Bita Blue, mijn liefste prinses Quinnie.....crossed over the rainbow bridge March 8th 2010...


prinses
Berichten: 18
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: badhoevedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 18:42

hoi tali we gaan ook badslippertjes voor haar kopen, ook in het rose, en een klein badmutsje anders woord haar prinsessenhoofdje nat en dat willen wij niet
groetjes moon

everbambi
Berichten: 6
Geregistreerd: 21-11-02
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 12:38

Slapen Hoi Quiny Bambi hier,

Zullen we vanavond samen gaan wandelen het is zo ongezellig als ik alleen moet.
Met mijn ademhaling ging het gister niet zo goed.. Henkie vroeg of ik mee ging spelen in de buitenbak maar ik weet dat het niet mag..!!! Mijn moeder was ook heel boos.. oeps!!
Maar s'avonds moest ik toch nog een paar rondjes met mijn moeder lopen en die zei elke keer oliebol Bambi wat gaap je toch weer.. Ik was gewoon moe!!!
Maar goed staat onze afspraak voor vanavond??

Hinnik Bambi
Groetjes aan jou ouders..

Quinnie

Berichten: 55
Geregistreerd: 07-11-02
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-02 13:15

Heeeee Bambi!

Wat leuk om een berichtje van jou te krijgen!

Ik vond het gisteravond ook een beetje saai om alleen te wandelen, dus ga ik er vanavond graag met jou samen op uit!! *LOL*

Zoals je weet heb ik al een tijdje een oogje op je, dus wie weet bloeit de liefde vanavond wel echt op... Lovers

Ik ben vanmorgen al los geweest en ik ben lekker uit m´n dak gegaan. Het kan dus zijn dat ik vanavond een beetje moe ben...

Ik zal aan mijn moeder vragen hoe laat we gaan wandelen en dan laat ik haar wel even met jouw moeder bellen, oke?!

Dikke kus Kusje ,
Quinnie

Zarras proved it...angels do exist....
Quincy's Bita Blue, mijn liefste prinses Quinnie.....crossed over the rainbow bridge March 8th 2010...

everbambi
Berichten: 6
Geregistreerd: 21-11-02
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 13:22

Haha! oohhhh gaafffff!!!!!

Ik vind jou ook wel leuk.. Lovers

Met Joki heb ik niet veel contact meer hij doe zo lelijk tegen me..
Nou ik wacht het wel af..Hoop dat we even kunnen wandelen..

dikke snuffel Tong uitsteken

Bambi


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA, GrapeshotBot, jazzejam, rocky_1995, Trendiction, vera_pino en 82 bezoekers