Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eleonoor schreef:Zelf zou ik de witte vlokken meer zien als een virus en de blaasjes als een bacteriële infectie. Waren de blaasjes ook rood? Of de wand daarom heen?
Bij welke kliniek staat ze nu Nouvel?
Dat van bewegen is gewoon erg goed. Zoals ik al eerder zei, uiteraard rekening houdende dat je wel met een ziek paard zit, maar box rust is dan zo funest.
Met aanhoudende hoestklachten is het altijd goed een DA erbij te halen (of nog liever naar een goede kliniek te gaan waar ze de juiste apparatuur hebben om direct een goede diagnose te stellen).
ZanaraZ04 schreef:Was dit geen topic van FutureFox??
Haha
Futurefox schreef:Vandaag weer de diereart geweest. Een ontstekingremmer gehad en hooi moet nat gemaakt worden. Ook weer een siroop door het voer. Vrijdag komt ze weer om te kijken hoe het gaat en woensdag moet ik haar een spuit in de spieren injecteren. ZUCHT Ik word er niet goed van eerst de kat aangereden week in kliniek en overleden, Toen de papagaai overleden....Baby katje overleden en nu weer een ziek paard...Ben nu echt super drepri....Zo heb je jaren nooit wat en nu komt iedereen...