Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Kris25 schreef:Klinkt als wat die van mij nu heft. Sinds twee dagen allemaal bultjes over zijn hele lijf. Voreen (cortico) gespoten, maar daar ging het niet mee weg. Volgens de DA ishet een haver allergie, maar ik denk aan schimmel en ga dus wassen met Imaverol. Ik wil graag weten watjij aan je paard gegeven hebt en wil ook graag een foto, zodat ik kan kijken of het lijkt op wat die van mij heeft.
Kenzo schreef:Mijn merrie heeft dit een aantal maanden geleden ook gehad. Echt net zo erg als die van jou het heeft. Ik heb daar niks aan gedaan en na een dag of 4 was het van de een op de andere dag verdwenen. Verder is het niet meer terug gekomen. Ik zou me er dus niet zo druk om maken.

MoOtJuHh schreef:Kenzo schreef:Mijn merrie heeft dit een aantal maanden geleden ook gehad. Echt net zo erg als die van jou het heeft. Ik heb daar niks aan gedaan en na een dag of 4 was het van de een op de andere dag verdwenen. Verder is het niet meer terug gekomen. Ik zou me er dus niet zo druk om maken.
Als ik niets doe, wordt het alleen maar erger. Volgens de DA moet je het behandelen
en als ik dat niet doe zouden die bultjes gaan samenklonteren en zou het gaan jeuken
en dan gaat hij het open scheuren. Vind het er ook erg zielig uitzien
Toch bedankt voor je reactie