aardstralingen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 22:16

een goed geleuf en een kurken ziel....

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 22:53

Zep schreef:
een goed geleuf en een kurken ziel....


gaon we plat praoten Knipoog

zonder gekheid , ik ken mensen die zo'n broncorrector hebben laten plaatsen op hun bedrijf .En das niet goedkoop maar het helpt wel!De dieren die zijn nu lekker rustig op stal,voorheen niet.

Het ligt er ook aan hoe gevoelig je er zelf voor bent.Sommigen hebben er last van anderen niet die nemen die negatieve stralen niet op. Verward

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 10:41

Aardstralen bestaan gewoon, zo simpel is dat. Het ene dier/mens is er wel gevoeliger voor dan een ander. De eerste boerderij waar ik Jur had gestald, ging alles perfect met haar. Ze liep daar zelfs in weilandjes met alleen modder en stenen, slechte bak, maar nooit 1 probleem. Toen verhuisde ik haar naar een boerderij met goede bak. Iemand die daar ook wilde staan, had gependeld ofzo, maar besloot het niet te doen vanwege straling. Jur werd alsmaar ziek. Of ze had vreselijke mok ineens, of kreupel, ze is zelfs maanden lang heel ziek geweest en stond toen op de antibiotica, had groen snot etc. Ik heb haar toen ook nog laten dekken, dat gebeurde niet op die stal, maar ze stond er dus wel weer daarna. Nadat ze een paar maanden drachtig was, verhuisde ik haar naar een andere stal waar Razinda geboren is. Razinda heeft een heel erge afwijking aan haar gebit waaraan ze 2x is geopereerd. Of het iets te maken heeft met die stal?? Trouwens, op diezelfde stal waren er nog veel meer gezondheidsproblemen met andere paarden. Eentje had altijd blessures, een ander hoestte alsmaar en een andere merrie, kreeg een abortus en later is die merrie zelfs overleden aan iets met haar longen geloof ik.

Noie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 13-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-02 12:13

gatverdamme wat een raar verhaal zeg.

nou die van mij is veel rustiger geworden sinds die zoutpotjes daar staan dus het helpt wel.