atactisch paard?? net gekocht, terug doen??? tips?

Moderators: Dyonne, Angela

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

koetje

atactisch paard?? net gekocht, terug doen??? tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-02 17:33

hallo,

wij hebben 4 en een halve week geleden een paard gekocht, en dat blijkt naderhand atacisch te zijn (hij liep al onregematig achter maar er werd gezegd dat dat kwam doordat zijn spieren nog niet voldoende ontwikkeld waren).
vanmiddag zijn we naar de paardenkliniek geweest en blijkt hij atactisch te zijn.
we hebben hem dus net gekocht, kan ik hem terugdoen? ja toch want we hebben hem 4 en een halve week, en binnen 6 weken kan dat. En wat te doe als de vorige eigenaar allerlei smoesjes verzint om hem niet terug te krijgen??
daar ben ik namelijk bang voor........

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE

Jantien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-02 18:54

Als je geen aankoopkeuring hebt laten doen word het lastig, maar als je via een DA kan aantonen dat de aandoening voor aankoop al bestond of is ontstaan dan heb je meer kans. Maar daar heb je wel een verklaring van de DA voor nodig. Bespreek dat op de kliniek waar je het paard hebt laten onderzoeken.

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

koetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-02 21:31

de verkoepr is als eerste al gebeld, en die heeft naderhand de dierenarts nog gebeld want hij wou het graag uit eigen mond horen. dus ik hoor het wel hij kan elk moment bellen.

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie